نماینده محلات و دلیجان: ایران همچنان در اقتدار کامل به سر می‌برد

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بعد از برجام دچار توهم شدند و تصور می‌کنند که ایران از سر ضعف پشت میز مذاکره حاضر شد اما بدانند همچنان در اقتدار کامل به سر می‌بریم و هیچ‌گاه دچار ضعف نشده و نخواهیم شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: آمریکایی‌ها بعد از برجام دچار توهم شده‌اند که ایران از سر ضعف و ناچاری تن به مذاکره داده و به همین دلیل است که هراز چندگاهی مطالب بی‌پایه و اساسی را مطرح می‌کنند.

وی تصریح کرد: موضوع این است که آمریکایی‌ها با شکستن عهد و پیمان نمی‌خواهند به تعهدات خود عمل کنند و مرتب بهانه‌تراشی می‌کنند، این خلف وعده قطعاً آمریکایی‌ها را در دنیا بی‌اعتبار خواهد کرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اخیراً مسؤولان آمریکایی اعلام کرده‌اند که رفع تحریم‌ها بستگی به تغییر رفتار منطقه‌ای ایران دارد و اگر ایران رفتارهای خود را در منطقه تغییر ندهد تحریم‌ها برداشته نخواهد شد و به راستی طرح چنین مسائلی از آمریکایی‌ها شرم‌آور و مایه ننگ است.

سلیمی گفت: اگر آمریکایی‌ها تصور می‌کنند که ایران از سر ضعف پشت میز مذاکره حاضر شده است باید بدانند در اشتباه محض به سر می‌برند، ایران همچنان در اقتدار کامل به سر می‌برد و هیچ‌گاه دچار ضعف نشده و نخواهد شد.

وی با اشاره به اظهارات نامزد ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام بیان داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی‌ها بدانند ایران هیچ‌گاه نقض‌کننده هیچ تعهدنامه‌ای نخواهد بود، اما اگر آمریکایی‌ها بخواهند تعهد خود را زیر پا گذاشته و آن را پاره کنند، ایران آن را به آتش کشیده و با سرعت هرچه بیشتر به مسیر قبلی خود باز خواهد گشت.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها به دنبال از بین بردن توان هسته‌ای ایران هستند، اما باید بدانند ملت ایران به هیچ قدرتی اجازه نخواهد داد ساختارهای هسته‌ای کشور را نابود کرده و به آن آسیب بزنند.

سلیمی افزود: ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده، فردو و سایت اراک را تعطیل کرده است، این آمریکایی‌ها هستند که بدعهدی می‌کنند، اما باید بدانند صبر ایران تمام شدنی است و قطعاً زیاده‌خواهی‌های دشمنان را تحمل نخواهد کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.