«رمضان، بهار قرآن»؛ میهمان واحدهای دانشگاه آزاد استان مرکزی

به مناسبت ماه رمضان پنجمین دوره طرح قرآنی ـ فرهنگی «رمضان، بهار قرآن» در تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی آغاز شده است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، پنجمین دوره طرح قرآنی ـ فرهنگی «رمضان، بهار قرآن» در واحدهای دانشگاه آزاد استان مرکزی در حال اجرا است، این طرح سراسری هر ساله در تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت مستقل در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امسال پنجمین دوره آن در استان مرکزی در حال اجرا است.
بهروز بهرامسری، رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: این طرح در این چهار سال به صورت کارگاهی با محوریت یکی از سوره‌های قرآن کریم ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان برگزار شده و امسال پنجمین دوره آن با محوریت تفسیر سوره حجرات ویژه کارکنان و اساتید در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: اعضای هیئت علمی تمام وقت، نیمه وقت، حق‌التدریس دانشگاه و نیز کارمندان تمام وقت، رسمی، قراردادی می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند که غیبت بیش از سه جلسه آنان باعث حذف از طرح می‌گردد.
رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان مرکزی تصریح کرد: «مجمع‌البیان فی‌تفسیر القرآن» اثر شیح طبرسی، «المیزان فی تفسیر القرآن» اثر علامه طباطبایی و تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی به عنوان منابع اصلی مدرسان و منابع فرعی برای مطالعه شرکت‌کنندگان در این طرح است.
بهرامسری در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی شامل ۱۲ واحد دانشگاهی و ۴ مرکز می‌باشد که خوشبختانه تمامی این واحدها و مراکز در این طرح شرکت کرده‌اند و به کارکنان و اساتیدی که بتوانند حداقل شصت درصد از نمره کل آزمون پایانی را کسب نمایند گواهی ضمن خدمت با عنوان آشنایی با تفسیر سوره حجرات به مدت ۳۲ ساعت تعلق می‌گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.