ارتقا شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی به گروه یک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حامد یحیی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصویب هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از گروه دو به گروه یک ارتقا یافت.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه استان مرکزی جزو استان‌های تاثیرگزار و برتر در حوزه صنعت است، ولی شرکت شهرک‌های صنعتی استان جزو استان‌های گروه دو قرار داشت که با توجه به شاخص‌های مثبت عملکردی در چند سال اخیر و با تصویب مجمع عمومی شرکت به استان‌های گروه یک ارتقا پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح و بهره‌برداری از چندین کارخانه به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و گفت: افتتاح شرکت گروه مبلمان پارسا پروژه آذین زرندیه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۳۰۰ نفر از جمله طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در دهه فجر بود.

یحیی همچنین از بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرک صنعتی شهرستان خمین در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و بیان داشت: به منظور کاهش و سهولت دسترسی به خدمات اداری و صرفه‌جویی در وقت و هزینه ساختمان اداری شهرک صنعتی خمین با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات منابع داخلی در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث شده است.

یحیی راه‌اندازی کار بسته‌بندی عسل، کارخانه کاشی‌سازی خنداب و … را از جمله طرح‌های به بهره‌برداری رسیده به مناسبت دهه فجر در استان اعلام کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.