قهرمانی واحد اراک در مسابقات لیگ برتر فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

فینال لیگ برتر فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور (دوربرگشت) بین تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و واحد شهرکرد در سالن ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا، بر اساس تصمیم معاونت تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقه فینال فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت رفت و برگشت برگزار شد که بر اساس قرعه کشی ۲۴ اردیبهشت شهرکرد میزبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک بود و نتیجه بازی ۳ بر ۳ مساوی تمام شد.

بازی برگشت امروز جمعه مورخ۳۱ اردیبهشت در واحد اراک برگزار شد و تیم فوتسال واحد اراک در یک بازی حساس و نفس گیر با نتیجه ۴ بر ۳ تیم شهرکرد را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

بعد از پایان بازی کاپ تیم نایب قهرمان و تیم قهرمان ومدال های بازیکنان توسط دکتر علیرضا نظام آبادی دبیر هیأت امنا ورییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و عبدالعظیم عزیزخانی معاون مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی اهدا شد.

در مسابقات فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک بعد از انجام ۱۲مسابقه نفس گیر صدرنشین گروه اول شده بود و به همراه تیم میزبان یعنی شهرکرد به نیمه نهایی صعود کردند واز گروه دوم هم تیم خوزستان صدرنشین شده بود و مازندران نیز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

در مرحله بعد تیم شهرکرد در ضربات پنالتی خوزستان مدعی را حذف کرده بود و تیم دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز موفق شده بود ۴ بر صفر مازندران را شکست دهد و به فینال مسابقات راه یابند.

در این دوره از مسابقات محمد رجائیان به عنوان سرمربی، جواد رجبی به عنوان سرپرست، امیر معروفی و مهدی میرهاشمی به عنوان مربی و فرزاد مهری، علی فتاحی بیات، محمد شجری، وحیدکمندلو، علی نظری، احمدکمانی، ادهم قاسمی، امیرحسین کوچکی، افشین بوالحسنی، محسن فتاحی، معین نوروزی و میلاد امیری اعضای تیم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک را تشکیل می دادند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.