آغاز عملیات ایجاد فن بازار در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حامد یحیی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این عملیات به دنبال امضای قرارداد راه اندازی شش فن بازار منطقه ای کشور بین معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی ایران و رییس پارک علم و فناوری پردیس اجرا می شود.
وی اضافه کرد: بر اساس این قرارداد، فن بازار منطقه ای در استانهای اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، خوزستان، خراسان رضوی و مرکزی ایجاد می شود.
وی توضیح داد: ایجاد فن بازار های منطقه ای موجب بر طرف شدن مهمترین نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی به زنجیره تامین فناوری های نوین در کشورمی شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: بهره برداری از این فن بازارهای منطقه ای در توسعه تعامل و تبادل فناوری میان صنایع ،دانشگاه ها و نخبگان علمی بسیار حائز اهمیت است.
یحیی اظهار کرد: هدف ایجاد این فن بازارها، عرضه و تقاضای دانش فنی و محصولات دانش بنیان است که توسط فن بازار ملی ایران و به سرپرستی پارک فناوری پردیس در دو سال آینده ایجاد می شوند.
وی عنوان کرد: ایجاد این فن بازار منطقه ای که در ساختمان کسب و کار اراک مستقر می شود بیش از هفت میلیارد ریال هزینه خواهد داشت که پیش بینی شده از محل نیروی انسانی، فضای کاری و تجهیزات وملزومات اداری توسط شهرک های صنعتی هر استان تامین می شود.
هم اکنون یکهزار و ۲۹۹ واحد تولیدی و کارگاهی با سرمایه گذاری ۱۷ هزار و ۷۴۸ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۸ هزار و ۱۲ نفر در ۲۶ شهرک و ناحیه صنعتی استان مرکزی فعال است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.