برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اراک

اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اراک با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اراک و اعضای ستاد در فرمانداری اراک برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اراک ظهر دیروز با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اراک و اعضای ستاد در فرمانداری اراک برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اراک در این نشست گفت: باید با ایجاد فضای شاد و نشاط‌آور در چارچوب قوانین نظام، شرایط جذب جوانان را به سمت و سوی فضای سالم مهیا کرد، چرا که جوانان نیازمند فضای سالم و با نشاط هستند.

حمید رضا فراهانی افزود: همه دستگاه‌های مرتبط با مسائل فرهنگی و ورزشی باید برای تابستان و زمان فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کارشناسی انجام دهند.

وی افزود: روحانیت در مناطق حاشیه‌نشین با استفاده از فضای مساجد می‌توانند در پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و سالم سازی محیط زندگی جوانان و خانواده‌ها با ابتکار عمل موثر واقع شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک نیز با ارایه گزارشی از چالش‌ها و معضلات اجرایی برنامه‌های فراغتی شهرستان اراک گفت: تلاش برای اطلاع رسانی بهتر، به روز رسانی شیوه‌های نظارتی و توجه به نیازهای فراغتی نوجوانان و جوانان از اهم موضوعاتی است که باید در زمینه برگزاری اوقات فراغت مورد توجه قرار گیرد.

عابد حقدادی با اشاره به اجرای بسته کامل نظارتی و ارزیابی برنامه‌های فراغتی که سال گذشته با ارزیابی قریب به ۱۴۰ پایگاه فراغتی در سطح شهرستان اراک برگزار شد، ادامه داد: اعلام دقیق برنامه‌های فراغتی، توجه به نیازهای منطقه‌ای و توجه به استمرار در آموزش‌های دوره فراغت می‌تواند به بهبود برنامه‌های فراغتی در سال جاری کمک شایان کند.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اراک در ادامه به برنامه‌های گرامیداشت هفته جوان اشاره کرد و بیان داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک برای این هفته برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که دیدار مستقیم سمن‌های جوانان با فرماندار اراک، برگزاری مجمع عمومی چند تشکل جوانان، آغاز مرحله دوم اجرای طرح الف ویژه آموزش‌های پیش از ازدواج و پس از ازدواج جوانان و همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با شعار جوان، نشاط اجتماعی، ورزش و محیط زیست از اهم برنامه‌های هفته جوان در اراک است.

گفتنی است از ۲۷ اردیبهشت تا سوم خرداد ماه همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) هفته جوان نام‌گذاری شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.