برگزاری جشنواره شوق انتظار در اراک

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برگزاری جشنواره شوق انتظار در این شهر خبر داد و گفت: جشنواره شوق انتظار به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه به همت این سازمان برگزار می شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حمید کربلائی حسنی در گفتگو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: جشنواره شوق انتظار با حضور هنرمندان مطرح کشوری و استانی در راستای ارتقای سطح نشاط و شادابی در جامعه و گرامیداشت اعیاد شعبانیه، میلاد باسعادت امام زمان (عج) و میلاد فرخنده حضرت علی اکبر (ع) برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: این جشنواره در پنج ایستگاه معرفت از ۲۸ اردیبهشت لغایت اول خرداد ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در شهر اراک برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با اشاره به اینکه این جشنواره در پنج پارک شهر اراک برگزار خواهد شد، اظهار داشت: جشنواره مذکور ۲۸ اردیبهشت در پارک بوستان شهدای گمنام، ۲۹ اردیبهشت در بوستان گلبرگ، ۳۰ اردیبهشت در بوستان ولیعصر، ۳۱ اردیبهشت در بوستان امیرکبیر و اول خرداد ماه در بوستان ملت این کلانشهر برگزار می شود.

کربلائی حسنی ادامه داد: این جشن ها در پارک های مذکور هر شب در ساعت ۲۱ با حضور مردم هنردوست، هنرمندان و با اجرای برنامه های شاد و متنوع اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با همکاری شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام کرده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین جشن هایی فراهم کردن مکان هایی شاد و مفرح و لحظاتی لذت بخش برای خانواده ها و همشهریان عزیز است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گفت: برگزاری چنین جشن ها و برنامه های سرگرم کننده یکی از الزامات مردم شهر اراک برای داشتن زندگی شاد و به دور از دغدغه است.

وی افزود: امروزه شاد زیستن یک هنر است که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک هم به منظور توسعه این هنر زیبا در بین مردم و ایجاد روحیه شاد و مفرح در جامعه نسبت به برگزاری این جشن ها اقدام می کند؛ آموزش شهروندی و آموزش معارف دینی، قرآن و مهدویت نیز از اهداف این جشنواره است.

کربلائی حسنی با بیان اینکه استقبال مردم در جشنواره ها و جشن های قبلی نشان از رضایت و علاقمندی آنها به این برنامه ها دارد، یادآور شد: حضور پرشور مردم در این برنامه ها و شرکت آنها در جشنواره ها و مسابقات برگزار شده ما را نسبت به تداوم با کیفیت و با کمیت این برنامه ها علاقمند تر از قبل می نماید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.