عقب ماندگی تاریخی اراک در حوزه برخی امکانات

رییس شورای شهر اراک گفت: اراک نسبت به دیگر شهرهای استان نیاز بیشتری به در نظر گرفتن یک سری امکانات جهت حل مشکلات و نیازهای شهروندان دارد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- اسماعیل تاج آباد در صحن علنی شورای شهر اراک با بیان اینکه اراک به لحاظ برخی امکانات در زمینه‌های مختلف عقب‌ماندگی تاریخی دارد، بیان کرد: رفع این عقب‌ماندگی‌ها باید با بهره‌گیری تمام ظرفیت‌ها صورت گیرد.

وی با تاکید بر این نکته که رفع نیازها و ایجاد امکانات در زمانی کوتاه امکانپذیر نیست، افزود: در این رابطه باید شرایط کشور را در نظر گرفت و مسئولین برای رفع نیازها همکاری کنند.

رییس شورای شهر اراک با بیان اینکه این شورا آمادگی همکاری لازم و در حد توان با علوم پزشکی اراک جهت رفع نیازهای این بخش را دارد، افزود: باید در یک همکاری منسجم مفاد تفاهم‌نامه‌ای که فی‌مابین شورا و دانشگاه علوم پزشکی به امضا رسیده است، اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه شورای شهر اراک انتخاب حسابرس جهت بررسی محاسبات سال ۱۳۹۵ و حین دوره‌ای شهرداری و مناطق و ۱۴ سازمان و باشگاه فرهنگی ورزشی و شورای اسلامی شهر به استناد بند ۳۰ ماده ۷۱ قانون شوراها و بند ب ماده ۴۴ آیین نامه مالی شهرداری ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و واگذاری حسابرسی سال جاری و حین دوره به موسسه حسابرسی سامان پندار با رقم یک و دو دهم میلیارد ریال و ارسال یک جلد دفترچه پیشنهادی بهای خدمات شهرداری و تعدادی از سازمان‌های تابعه به تصویب اعضا رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.