امام جمعه خمین: مردم در برابر اشتباهات دولت سکوت نمی‌کنند

امام جمعه خمین با تاکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و دوری از ظلم و بی‌عدالتی گفت: دولت انتظار نداشته باشد مردم در برابر کوتاهی‌ها و اشتباهات آنان سکوت اختیار کنند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به بی‌عدالتی‌هایی که در سطح جامعه اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: متأسفانه اخیراً اخباری مبنی بر پرداخت حقوق‌های چند ده میلیونی به برخی از مدیران در دولت تدبیر و امید به گوش می‌رسد که این ظلم بزرگی در حق مردم بوده و با عدالت و تدبیر تناقض دارد.

وی تصریح کرد: افرادی به ما مراجعه می‌کنند که برای نان شب محتاج هستند و ماه‌ها است در حسرت خرید یک کیلو گوشت مانده‌اند، خانواده‌هایی در کشور هستند که در خانه‌ای محقر زندگی کرده و توان پرداخت اجاره بهای آن را هم ندارند، چطور در این وضعیت بد مردم یک مدیر می‌تواند حقوق چند ده میلیونی داشته باشد.

امام جمعه خمین ادامه داد: جوانان بیکار بسیاری هستند که از روی شرم صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند، بخش اعظمی از مردم به سختی روزگار می‌گذرانند و روا نیست در این شرایط مدیرانی که کار آنچنانی هم انجام نمی‌دهند، ماهانه حقوق‌های نجومی دریافت کنند.

حسینی تاکید کرد: مردم وظیفه دارند از دولت حمایت کرده و همراهی‌های لازم را برای موفقیت آن داشته باشند، اما مسئولان دولتی انتظار نداشته باشند مردم در برابر بی‌عدالتی، قصور و کم‌کاری‌های آنان سکوت کرده و عکس‌العملی از خود نشان ندهند.

وی با اشاره به برجام و وعده‌های برخی مسئولان گفت: برجام به نتیجه رسید، اما حاصلی برای ملت به همراه نداشت، اینکه برجام برای مردم نتیجه نداشته و در معیشت آنها تاثیر نگذاشته دیگر چه شرمندگی برای خانواده‌هایشان بافی می‌گذارد.

امام جمعه خمین بیان کرد: مسئولان ارشد تیم مذاکره کننده از مردم یک سال فرصت می‌خواهند تا به سطح قابل قبولی از روابط دست یابند، باید به آنها گفت سرکار گذاشتن مردم را خاتمه دهید، این ملت چیزی از برجام ندیدند، ایران تمام تعهدات خود را انجام داده است، اما طرف مقابل حرکتی انجام نمی‌دهد و این یعنی زورگویی و ما مخالف آن هستیم.

حسینی با تاکید بر تغییر رویکرد دولت نه تغییر مدیران تصریح کرد: پرداخت حقوق‌های میلیونی به مدیران منجر به شکاف طبقاتی و افزایش مرفه‌‌نشینان خواهد شد که این انحراف از انقلاب و آرمان‌های آن است و ما مقابل هر انحرافی ایستاده و با آن مقابله خواهیم کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.