افزایش فعالیت های خدمات رسانی تاکسیرانی در کلانشهر اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، رضا علینقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به خدمات‌رسانی نوروزی سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک، اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی در طرح استقبال از بهار ۱۳۹۵اقدامات و برنامه‌ریزیی‌های مثتمری به منظور میزبانی هرچه بهتر و مطلوب‌تر از مسافران نوروزی به انجام رساند که این مهم با همت و تلاش شبانه‌روزی رانندگان زحمتکش تاکسی و پرسنل خدوم سازمان تاکسیرانی محقق گردید.

وی افزود: در این ایام سازمان تاکسیرانی اقدام به انجام کشیک شبانه‌روزی تاکسی‌های ترمینال و تاکسی بی‌سیم ۱۳۳ و ۱۸۲۸ کرده که با رضایت حداکثری شهروندان و مسافران مواجه شدیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک تصریح کرد: نصب بنر با مضمون ارتقاء فرهنگ ترافیک در نقاط پرتردد شهر که هدف سازمان از این اقدام بالا بردن سطح فرهنگ عمومی در استفاده از حمل‌و نقل عمومی به ویژه تاکسی‌ها و نیز اطلاع‌‌رسانی در مورد مزایای بهره‌گیری از حمل ونقل عمومی بود.

علینقی‌پور با اشاره به خدمات‌رسانی به مسافران نوروز سال ۹۵ گفت: ناوگان‌های تاکسیرانی اراک به‌منظور خدمات‌رسانی به مسافران و همشهریان در ایام نوروز در آمادگی کامل قرار داشتند و شیفت‌بندی‌های تاکسی‌ها دراین ایام مشخص شده بود و بازرسی از عملکرد این ناوگان‌ها مشخص شده بود.‎

وی خاطر نشان کرد: از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه ویژه داشت، امنیت مسافران نوروزی است و در این زمینه درخواست داریم که نهادهای مسئول برنامه‌ریزی‌های کامل، دقیق و جامعی را در این باره انجام دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک بیان داشت: مسئله مهم دیگری که وجود دارد این است که ستاد اجرایی خدمات سفر به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده بود که مسافران نوروزی توانستند با کمترین دغدغه و با خاطری آسوده سفر کنند و در طول مدت اقامت خود در استان کمترین مشکل را داشته باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.