تردد در جاده‌های استان مرکزی به بیش از ۸ میلیون خودرو رسید

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، علی زندی فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک٬ با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان مرکزی اظهار داشت: براساس آمار موجود از تحلیل تردد در ۵۲ محور شریانی مجهز به تردد شمارآنلاین استان مرکزی از ۲۵ اسفند ماه ۹۴ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۹۵ بیش از۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای استان ثبت شده این درحالیست که در روز سیزدهم فروردین‌ماه آمار تردد ۴۶۶هزار و ۹۸۷  وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: براساس تحلیل تردد در ۵۰ محور شریانی مجهز به ترددشمار آنلاین میانگین سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده که در همین راستا شاهد تخلف ۱۰ درصدی سرعت غیرمجاز درمحورهای مواصلاتی در استان مرکزی هستیم درحالیکه این آمار در تخلفات سرعت غیرمجاز در کشور رقمی معادل ۹ درصد بوده است.

زندی فر تصریح کرد: درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در استان معادل ۷ درصد بوده درحالیکه آمار میانگین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور معادل ۷ درصد بوده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به ترددهای انجام شده در محورهای مواصلاتی استان مرکزی بیان کرد: در ۲۴ساعت گذشته اوج تردد محورهای استان مرکزی در ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۵ تا ۶ صبح صورت گرفته است.

وی ادامه داد: پرترددترین محورهای استان مرکزی برحسب متوسط نرخ ساعتی تردد مربوط به محورهای آزاد‌راه ساوه- تهران  با ۱۳۹۶ تردد در ساعت٬ آزد‌راه اراک- سه راهی شازند با ۱۰۹۹ تردد در ساعت و آزادراه اراک- سلفچگان با ۹۷۰  تردد در ساعت بوده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.