برگزاری طرح «کارگاه گردی» صنایع دستی در استان مرکزی

به گزارشاخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، قاسم کاظمی اظهار کرد: در راستای معرفی رشته‌ها و محصولات هنرهای سنتی و صنایع دستی به مسافران نوروزی، طرح کارگاه گردی به منظور حمایت از تولید کنندگان صنایع دستی و بازارچه‌های فروش صنایع دستی و آشنایی عموم مردم با نحوه تولید آثار صنایع دستی و ارتباط نزدیک هنرمندان با مخاطبان استان مرکزی برگزار شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور ۲۵ بازارچه و مرکز فروش صنایع دستی، آدرس و شماره تلفن این مراکز در قالب بروشور– نقشه و بنر در دسترس مسافران قرار داده شده است.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی عنوان کرد: در این اقلام اطلاع رسانی فروشگاه‌های بزرگ صنایع دستی شهرستان اراک، ساوه، دلیجان و تفرش، فروشگاه‌های صنایع دستی کیمیا، ایساتیس، باستان، سرای مهر، مجموعه فرهنگی هنری مهرگان، ماندگار و… درج شده است.

کاظمی تصریح کرد: در این بروشورها معرفی هنرمندان شاخص، آدرس و شماره تلفن تماس آنها درج و این بروشورها در مبادی ورودی شهر، کیوسک‌های اطلاع رسانی و هتل‌ها در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

وی افزود: نظارت بر ارائه خدمات توسط هنرمندان و فروشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع دستی به صورت روزانه صورت می‌گیرد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.