جابجایی بیش از ۹۰ هزار مسافر نوروزی از پایانه های حمل و نقل استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، غلامعباس بهرامی با اشاره به آخرین وضعیت جابجایی مسافران در پایانه‌های مسافربری استان مرکزی افزود: ۸ هزار و ۱۳۹سفر در این دوره ده روزه نوروزی تاکنون انجام و تلاش شده تا بستری برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی فراهم شود.
وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده هیچگونه مشکلی در بحث جابجایی مسافر در ده روز نخست وجود نداشته است و همزمان با اغاز دور دوم سفرهای نوروزی نیز برنامه ای اندیشیده شده تا بابهره گیری از ظرفیت ها و بسترهای آماده شده در استان٬ شاهد بروز هیچگونه مشکل و معضلی در حوزه حمل و نقل استان نباشیم.
مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان مرکزی بیان کرد: سفر به استان‌های مازندران٬ گیلان٬ اصفهان و فارس از مقاصد اصلی و مهم مسافران نوروزی از استان مرکزی به شمار می‌رود به‌گونه ای که این محورها شلوغ‌ترین و پرسفرترین محورها بوده اند.
بهرامی نیا ابراز داشت: بر اساس آمار موجود در این مدت شاهد رشد ۱۴درصدی تردد وسایل نقلیه و مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی در سطح استان مرکزی بوده‌ایم.
وی اضافه کرد: در طول این مدت محورهای تهران به ساوه٬ اراک به سمت شازند٬ اراک به سلفچگان شلوغ‌ترین و پرترددترین محورهای مواصلاتی سطح استان مرکزی بوده‌اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.