برگزاری دومین نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و تجهیزات صنایع پرورش گل در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، فریبرز تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از ۳۰اردیبهشت ماه لغایت سوم خرداد ماه همزمان با ولادت حضرت علی(ع) در محل دائمی نمایشگاههای غرب ایران در اراک برگزار می شود.

وی گفت: این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از استان‌های فارس، مازندان، اصفهان، تهران و برخی از شرکت‌های توزیع کننده و تولید کننده تجهیزات پرورش گل از سراسر ایران در فضایی نزدیک به پنج هزار متر مربع برپا خواهد شد.

تقی‌زاده اضافه کرد: در نمایشگاه یاد شده آخرین دستاوردها در زمینه پرورش گل و معرفی تجهیزات گلخانه ای، سموم و مواد بیولوژیک برای دفع آفات گل خانه ها ارائه خواهند کرد.

تقی زاده ضمن اشاره به اینکه دومین نمایشگاه گل و گیاه و گلخانه همراه با اولین جشنواره ارگانیک و معرفی محصولات ارگانیک استان مرکزی برگزار می شود، افزود: این جشنواره با حضور انجمن تخصصی ارگانیک استان مرکزی به معرفی تولیدکنندگان محصولات ارگانیک که نقش به سزایی در سلامت مردم اراک دارد می پردازد.

قائم مقام شرکت نمایشگاه‌های بین المللی غرب ایران در اراک یادآور شد: در این جشنواره تهیه مواد غذایی و آب آشامیدنی سالم بدون هر گونه سم، کود و مواد شیمیایی با توجه به آلودگی هوای شهر اراک مورد بررسی قرار می گیرد.

وی آگاهی بخشی و برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون پرورش و نگهداری گل های آپارتمانی و معرفی محصولات ارگانیک را از نکات برجسته این نمایشگاه عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.