رونمایی از ۴ عنوان کتاب دفاع مقدس در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس با حضور مسئولان استان و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، امروز، ۲۵ اسفندماه در کتابخانه عمومی دکتر حصیبی اراک رونمایی شد.
4 عنوان کتاب دفاع مقدس در اراک رونمایی شد
«روستازاده‌ای که قهرمان نبود» به قلم عبدالرضا ملکی، «لاله‌ای از بهشت؛ دلنوشته‌های شهید ذبیح‌اله عابدی»، «بوی بهشت؛ یادواره شهدای کودزر فراهان» به قلم محمد گودرزی مقدم، «کوی بی‌نشانی و نشان؛ زندگینامه داستانی شهیدان اسداله محمدیان و نادر نظمی پویا» به قلم  مهری رکاب طلائی و مریم طالبی، کتاب‌هایی بودند که طی مراسمی رونمایی شدند.
4 عنوان کتاب دفاع مقدس در اراک رونمایی شد
سرهنگ عبدالرضا ملکی مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله استان در این مراسم گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون اقدامات ارزنده‌ای در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز ادبیات پایداری و مقاومت از سوی مرکز حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است.
4 عنوان کتاب دفاع مقدس در اراک رونمایی شد
ملکی افزود: برگزاری کارگاه خاطره‌نگاری با حضور مرتضی سرهنگی، کارگاه داستان‌نویسی استاد جزینی و جلسه نقد کتاب نگهبان تاریکی با حضور مجید قیصری بخشی از اقدامات انجام شده در این حوزه بوده که با همکاری مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار شد.
4 عنوان کتاب دفاع مقدس در اراک رونمایی شد
به گزارش ایکنا؛ امین کمالوندی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی نهضت خاطره‌نگاری دفاع مقدس گفت: خاطرات جنگ، گنج‌های تمام‌نشدنی و جزو ثروت‌های ملی ملت ایران هستند و دغدغه‌های حضرت آقا در این حوزه باید دغدغه تمام مسئولان فرهنگی نظام باشد.
4 عنوان کتاب دفاع مقدس در اراک رونمایی شد
کمالوندی افزود: باید در حفظ این ثروت و هزینه کردن آن در راه اعتلای فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ خودباوری، فرهنگ جهاد و مقاومت تلاش گسترده کرد.
4 عنوان کتاب دفاع مقدس در اراک رونمایی شد
یادآور می‌شود: در پایان این مراسم از نویسندگان آثار فوق تقدیر به عمل آمد و از سوی مرکز حفظ آثار سپاه روح الله تعداد ۳۷۰ جلد از این
چهار عنوان کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اهداء شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.