پیام استاندار مرکزی به مناسبت گرامیداشت روز شهدا(۲۲ اسفند)

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت رسمی استانداری مرکزی، در ادامه این پیام آمده است: زبان ما قاصر است که بتوانیم ارزش والای شهادت را بیان کنیم،حقیقت این است که همه ما وحتی  همه بشریت امروز مدیون شهدای انقلاباسلامی است. با توجه به  ضرورت بزرگداشت و احیای یاد و نام شهیدان در جامعه به عنوان تجسم عینی شهادت و حفظ و کرامت و جلالت خانواده‌های شهید پرور شاهد،فرمانی مبنی بر تشکیل بنیاد شهید در ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸،از سوی حضرت امام خمینی(ره) مطرح گردید که به این بهانه اینک یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشته و سر تعظیم در برابر آنان فرود می آوریم و از خداوند سبحان می خواهیم خانواده معظم این شهدا را که با فداکاری و استقامت خود، درس صبر و پایداری را به ما آموختند،پیوسته مورد لطف و مرحمت خود قرار دهد و دعای مردم غیرتمند و ولایت مدار ایران اسلامی را بدرقه راهشان نماید.

در این پیام یادآور شده است: خداوند انشاء الله درجات شهدای ما را متعالی بکند . ما را شاکر وجود شهیدان و خانواده عزیز آنها قرار بدهد و توفیق بدهد که نه تنها راه را فراموش نکنیم بلکه مثل آنها در همین راه بایستیم و از فشارها،سختیها وتنگناها نهراسیم و از خدا می خواهیم که شهداء را دعاگوی ملت ما و همه ملتهای آزادهقرار بدهد.

 در انتها آورده شده است: در پایان به فرمایشات رهبرکبیر و عظیم الشأن انقلاب اسلامی اشاره کرده و از همگان میخواهم این سخنان گهربار را چراغ راه خویش قرار دهند.  “مسلّم خون شهیدان،انقلاب و اسلام را بیمه کرده است، خون شهیدان برای ابد درس مقاومتبه جهانیان داده است و خدا می داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست و این ملتها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا خواهند نمود و همین تربت پاک شهیداناست که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دل سوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.”

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.