برگزاری همایش کشوری مطالعات اجتماعی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، غلامعلی عزیزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی – گفت: دبیرخانه مطالعات اجتماعی متوسطه اول در استان مرکزی تشکیل شده و تمام فعالیت‌های این حوزه در این استان برگزار می‌شود.

وی درباره هدف از برگزاری این همایش گفت: ضمن این همایش، کتاب‌هایی که در سال گذشته چاپ و در سال جاری تدریس شده‌اند مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرند.

عزیزآبادی تصریح کرد: معمولاً، کتاب‌های تازه چاپ شده داری نقاط ضعف و قوت هستند، این مسائل در طول یکسال تدریس، شناسایی و یادداشت‌برداری می‌شوند.

وی افزود: نکات مورد نظر درباره این کتاب تازه چاپ شده فردا با حضور مؤلف کتاب و به همراه پیشنهادات در خصوص نسبت به این کتاب ارائه می‌شوند.

معاون آموزش متوسطه با اعلام این خبر که کتاب ” علوم اجتماعی سال سوم متوسطه اول” که سال آینده چاپ و تدریس خواهد شد فردا در این مراسم رونمایی می‌شود، افزود: این همایش با حضور ۱۰۰ نفر از دبیران علوم ‌اجتماعی استان و از هر استان یک نفر به عنوان سرگروه مطالعات اجتماعی، همچنین مؤلفان کتاب و دبیران برگزار می‌شود.

این همایش با رویکرد هویت ملی طی دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه در دبیرستان نمونه اطهر اراک برگزار می‌شود.

ضمن برگزاری این همایش از بیت امام راحل در خمین نیز بازدید خواهد شد و عصر روز پنج‌شنبه نیز همایش به کار خود پایان می‌دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.