استاندار مرکزی: هنرمندان، جامعه را آنگونه که هست نشان دهند

به گزارش مرکزی مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، محمدحسین مقیمی استاندار مرکزی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مقوله‌های مختلف مربوط به نظام جمهوری اسلامی نقشی بی‌بدیل است.

وی با اشاره به اینکه اگر این اداره کل فعال باشد و همچنین فعالیت‌ها به گونه‌ای باشد که همه هنرمندان و اساتید در این بخش بتوانند در چارچوب مسائل فرهنگی نظام قدم بردارند مشکلات اجتماعی رو به کاهش خواهد بود، افزود: هنرمندان با خلق آثار هنری می‌توانند مردم را با مسائل فرهنگی آشنا و معضلات اجتماعی را با ادبیات خود راحت‌تر گوشزد کنند.

مقیمی تصریح کرد: هنرمندان باید جامعه را آنگونه که هست نشان دهند و همچنین در قالب هنر راهکارهای مؤثری را برای رفع مشکلات ارائه دهند. هر چه نگاه در این عرصه عمیق‌تر باشد و نقش فرهنگ و هنر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزشمند‌تر باشد وزارت فرهنگ وارشاد نیز می‌تواند گام بلندتری بردارد.

وی با بیان اینکه از دغدغه‌های اصلی نظام در مجلس شورای اسلامی و دولت توجه به مباحث مربوط به فرهنگ عمومی است و دولت در عرصه فرهنگ و هنر اهمیت ویژه‌ای قائل است و به صورت کامل از عملکرد فرهنگی وزارت ارشاد حمایت می‌کند، عنوان کرد: در این راستا در استان مرکزی همکاران در بخش‌های مختلف و استانداری نیز آمادگی دارند که برای فعالیت‌های فرهنگی بیش از گذشته امکانات در اختیار قرار دهد چراکه این اداره کل از گذشته تاکنون برای ارتقای سطح فرهنگی استان و فرهنگی عمومی فعالیت‌های بسیاری داشته است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: مدیرکل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این سال ها منشأ اثرات و اقدامات خوبی در عرصه فرهنگ و هنر استان بوده است و همواره با زحمات بسیار در جهت افزایش فرهنگ در استان تلاش داشته‌ است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.