مراجعه روزانه ۳۰۰بیمار به اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، سیدمحمد جمالیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک اظهار داشت: بهترین متخصصین در رشته های ارتوپدی، جراحی، بیهوشی، متخصص طب روز، متخصص جراح مغز و اعصاب و آی سی یو به طور شبانه روز در بیمارستان ولیعصر(عج) خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: در این بیمارستان تمامی اقداماتی که برای بیماران مراجعه کننده انجام می شود زیر نظر متخصصین مربوطه است.

رئیس بیمارستان ولیعصر اراک با اشاره به اینکه در سال جاری شش تخت به بخش آی سی یو این بیمارستان با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان اضافه شده است، اظهار داشت: با افزوده شدن شش تخت به بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان، تخت های این بخش از ۱۸ تخت به ۲۴ تخت افزایش یافته و در تلاش هستیم این تعداد را نیز افزایش دهیم.

وی گفت: همچنین مقدمات تحویل دستگاه میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب و سایر دستگاه های مورد نیاز بیمارستان در سال آینده با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان مهیا شده است.

جمالیان بیان داشت: یکی از مشکلات اتاق عمل و اتاق ریکاوری بیمارستان وجود دستگاه ها و فضای قدیمی بود که در سال گذشته تمامی تجهیزات و دستگاه های این دو اتاق، به روز رسانی شد.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه رادیولوژی دی.دی.آر پیشرفته و دیجیتالی به بخش اورژانس این بیمارستان اضافه شده که بیماران تصادفی که دچار کاهش سطح هوشیاری هستند با این دستگاه کنترل می شوند.

جمالیان افزود: همچنین یک دستگاه سی تی اسکن توسط خیرین در سال گذشته به این بیمارستان اضافه شده که به طور مجزا در اختیار بیماران اورژانسی قرار گرفته و روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ سی تی اسکن توسط آن انجام می شود.

رئیس بیمارستان ولیعصر اراک یادآور شد: برای تسریع در کار و کوتاه شدن مدت زمان بهره مندی بیماران از خدمات، دو دستگاه سونوگرافی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان خریداری و نصب شده است.

جمالیان از خرید و نصب یک دستگاه رادیولوژی پرتابل به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان برای این بیمارستان خبر داد و افزود: این دستگاه برای بیمارانی که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و امکان جابجایی آنان به واحد رادیولوژی وجود ندارد استفاده خواهد شد.

رئیس بیمارستان ولیعصر اراک گفت: در بازدیدی که وزیر بهداشت و درمان از این بیمارستان طی سال جاری داشت قول مساعد داد که در سال آینده این بیمارستان به یک دستگاه ام.آر.آی نیز مجهز شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.