برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این دوره آموزشی نیمه دوم سال‌جاری و با توجه به اهمیت مقوله حجاب و عفاف ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جامعه هدف این دوره آموزشی، بانوان ۲۲ تا ۴۰ ساله عضو کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف، آشنایی بانوان به‌ویژه نسل جوان با اهمیت حجاب و عفاف را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد و گفت: دوره آموزشی تربیت مربی با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود که در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان‌ دوره اعطا می‌شود.

ذوالفقاری گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی و عمومی با موضوع حجاب از برنامه‌های جنبی این دوره آموزشی است.

وی با تأکید بر اهمیت حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: اهمیت ندادن برخی از زنان به عفاف و حجاب، آثار زیانبار فردی و اجتماعی به دنبال دارد و ممکن است به تدریج بنیان‌های ارزشی و اخلاقی را سست و متزلزل کند و زمینه‌های انحطاط فرهنگی و معنوی را فراهم سازد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی تأکید کرد: حجاب ظاهری، مقدمه‌ای برای رسیدن به تقوای الهی، نیل به کمالات معنوی و تقویت مؤلفه‌ها و شاخصه‌های دینی مانند عفاف و حیای اجتماعی است و رعایت آن تحکیم بنیان خانواده و مصونیت افراد در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.