آغاز طرح سیاه پوشی سیمای شهر اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، فاطمه عسگری پیش ازظهر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه(س) اظهارداشت: باتوجه به فرارسیدن ایام فاطمیه و رسالت این سازمان درباره فضاسازی شهر و انجام تزیینات محیطی، سازمان زیباسازی شهرداری اراک نسبت به جمع‌آوری آذین‌بندهای دهه فجر و سیاه‌پوش کردن سیمای شهر اراک اقدام کرده است.

وی افزود: مقام معنوی و شان ولایتمداری ایشان دارای عظمت بسیاری است و وظیفه ما نیز تعمق و ژرف‌نگری براین عظمت و منزلت است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک تصریح کرد: حمایت از ولایت و خطبه‌های روشنگرانه ایشان نشان می‌دهد که علاوه بر ابعاد تربیتی و فردی، ایشان نقشی مهم در ابعاد زندگی اجتماعی داشتند.

عسگری با اشاره به برخی از مناقب و ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه(س) افزود: عبادت و بندگی معبود، تقوای الهی، صبر در برابر ناملایمات، تحمل مشقات، علم و آگاهی، تربیت فرزندان، همسرداری، حیا و عفت و پاکدامنی بخشی از ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی ایشان است.

وی بیان کرد: توجه و اهتمام ویژه به ایام فاطمیه(س) باید به یک فرهنگ ارزشمند تبدیل شود و در رابطه با حفظ شئونات در این ایام فرهنگ سازی شود تا جایی که در و دیوار شهر نشان از حزن و اندوه شیعیان داشته باشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: ۱۱۰ تخته پرچم نیزه‌ای و بیش از ۲۰۰۰ متر پرچم ریسه‌ای مشکی و تعویض و نصب ۴۲۰ تخته پرچم الوان اهتزازی پل‌های سواره‌رو نصب شد.

عسگری بیان داشت: خاموشی ۱۱هزار متر ریسه‌های نوری ثابت در میدان و بلوارهای سطح شهر و محوطه شهرداری و شورای شهر از جمله برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری اراک به مناسبت این ایام سوگواری است.

وی عنوان کرد: به مناسبت این ایام سوگواری با همت و تلاش شبانه‌روزی پرسنل اجرایی این سازمان در روزهای اخیر در اکثر نقاط سطح شهر اراک اجرا شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.