تکذیب انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان در خصوص حوزه انتخابیه اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، اسدالله امینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ائتلاف اصلاح طلبان استان مرکزی بر روی انتخاب مهدی مقدسی و داود نعیمی به عنوان گزینه های مورد حمایت این ائتلاف در حوزه شهرستان اراک تاکید داشته و معتقد است این افراد بر اساس توانمندی ها، صلاحیت ها و تصمیم شورای اصلاح طلبان انتخاب شده است.
وی ادامه داد: ائتلاف اصلاح طلبان استان مرکزی از علی یوسفی نامزدهای تایید صلاحیت شده این حوزه انتخابیه انتظار دارد از نظر شورای اصلاح طلبان استان تمکین کند.
سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مرکزی بیان کرد: هم اکنون با تایید صلاحیت علی یوسفی برنامه های انتخاباتی این حزب در حوزه انتخابیه شهرستان اراک روند عادی خود را دنبال می کند و تغییری در این برنامه ها صورت نگرفته است.
امینی ادامه داد: با توجه به شناخت، پیشینه و اندیشه های اصلاح طلبانه علی یوسفی انتظاری جز تمکین از تصمیم های شورای اصلاح طلبان استان مرکزی وجود ندارد.
برخی از گروههای مجازی بعد از تایید صلاحیت علی یوسفی رئیس شورای اصلاح طلبان استان مرکزی، از اختلاف در این شورا در خصوص حوزه انتخابیه اراک خبر داده بودند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.