عزیز آبادی: اصولگرایان بر خلاف تصورات جناح رقیب در وحدت کامل به سر می‌برند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، رضا عزیز‌آبادی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: قطعاً تمام کسانی که در این مقطع حساس کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ثبت نام کردند هدفی جز تقویت نظام اسلامی و خدمت به اسلام و انقلاب نداشته و ندارند.

وی تصریح کرد: شورای همگرایی نیروهای اصولگرا و ارزشی ائتلاف اصولگرایان استان به نوبه خود از تمام عزیزانی که در ایجاد شور و نشاط و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای سعی و تلاش خود را به کار بسته و متحمل زحمت شدند، سپاسگزاری کرده و توفیق روز افزون آنان را از درگاه باری تعالی مسألت دارد.

سخنگوی شورای همگرایی نیروهای اصولگرا و ارزشی ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی افزود: این شورای همچنین از افرادی که ثبت نام کردند و همچنان در صحنه حضور دارند، آنهایی که با انصراف از ثبت نام و یا پس از ثبت‌نام در راستای تقویت جبهه اصولگرایی و نیروهای ارزشی قدم برداشتند، قدردانی می‌کند.

عزیز‌آبادی با بیان اینکه قطعاً کسانی که صلاحیت آنان احراز نشده از توانایی لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به دیگر بخش‌های نظام برخوردار هستند، گفت: بدون شک این عزیزان به خوبی خواهند توانست در صحنه‌های دیگر منشأ خدمات ارزشمندی به انقلاب اسلامی باشند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات هیئت‌های اجرایی و نظارت به ویژه از شورای نگهبان اظهار کرد: همان‌طور که در آمارها شاهد هستیم در این دوره از انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی میزان افراد تایید صلاحیت شده نسبت به دوره‌های قبلی از افزایش نسبتاً چشمگیری برخوردار بوده که در نوع خود بی‌سابقه است.

سخنگوی شورای همگرایی نیروهای اصولگرا و ارزشی ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با اشاره به فشارهای وارد شده به شورای نگهبان ابراز داشت: جوسازی‌های صورت گرفته علیه شورای نگهبان با هدف مظلوم نمایی و فضاسازی برای کاسبی رای صورت گرفته است، چرا که تعداد افراد تایید صلاحیت شده در این دوره نسبت به دوره گذشته رکورد زده است.

عزیز‌آبادی افزود: در این مرحله از انتخابات که تکلیف کاندیداها مشخص شده انتخابات وارد مرحله جدیدی شده است و جناح‌ها و فعالان سیاسی هم در جمع بندی خود به نتیجه‌هایی رسیده‌اند.

وی گفت: در جبهه اصولگرایان نیز جلسات هم‌گرایی و وحدت از شهریور ماه آغاز به کار کرده است، به طوری که در هفته گذشته از حوزه اراک، کمیجان و خنداب بر روی پنج نفر به اجماع رسیده‌اند و رای‌گیری نهایی برای دو نفر از بین این پنج نفر صورت خواهد گرفت که طی روزهای آتی نتیجه آن اعلام خواهد شد و در مورد شهرستان‌ها نیز به زودی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سخنگوی شورای همگرایی نیروهای اصولگرا و ارزشی ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی ادامه داد: اصولگرایان بر خلاف تصورات جناح رقیب در وحدت کامل به سر می‌برند و امکان سوء‌استفاده به هیچ فرد و حزب و گروهی را نمی‌دهند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.