راه اندازی سایت تاکسیرانی اراک

به گزارش مرکزی دیلی،رضا علینقی پور سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: سایت رسمی سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اراک افتتاح شد.

وی افزود: سایت این سازمان به آدرس ‌www.araktaxi.ir به صورت مستقل افتتاح شد و به واسطه آن شرایطی فراهم شده است که شهروندان می‌توانند به راحتی شکایت خود را از طریق سایت مطرح کنند و پس از رسیدگی به شکایات، پاسخ آن برای شهروندان ارسال می‌شود و حتی در صورتی که جرائمی برای متخلفین در نظر گرفته شود به شهروندان شاکی اعلام خواهد شد.

علینقی پور در خصوص مزایای دیگر این اقدام گفت: شهروندان می‌توانند کلیه اخبار و اطلاعات به روز مربوط به سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک را از طریق این سایت دریافت کنند و همچنین یکی از اقدامات موثر که از طریق سایت امکانپذیر است امکان درخواست مرخصی رانندگان تاکسی است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک تصریح کرد: در صورتی که رانندگان تاکسی یکبار در سایت ثبت نام کنند و درخواست مرخصی دهند دفعات بعدی نیز می‌توانند از طریق سایت درخواست مرخصی و یا تمدید آن را داشته باشند و نیازی نیست که با سازمان تماس بگیرند و یا حضوری مراجعه کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.