تلاش برای برنامه ریزی اساسی جهت توانمندی جامعه هدف در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، بهروز رفیعی در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان مرکزی، هدف از تشکیل این جلسه را ابلاغ برنامه ها، راهکارها و طرح های کاری عنوان کرد و از معاونین تخصصی و رؤسای شهرستان ها خواست که با توجه به اتمام سال مالی سازمان، نهایت تلاش خود را در به اتمام رساندن فعالیت های صورت گرفته در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برای موفقیت در ارائه خدمات به جامعه هدف باید برنامه ریزی علمی دراز مدت و کوتاه مدت جهت انجام امور روز مره داشته باشیم، افزود: خوشبختانه تاکنون مسئولین بهزیستی و به تبع آن در سطح استان با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت ها و برنامه های خود را بر اصل همدلی و همزمانی همسو با سیاست های دولت و همراهی با مردم بنا نهاده اند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، تحقق اهداف بهزیستی را منوط به همراهی همه جامعه چه در بخش های دولتی و چه در بخش های غیر دولتی دانست و اظهار داشت: دارایی یک سیستم تفکرات زیبای نیروی انسانی و عاشقانه کارکردن پرسنل آن می باشد که خوشبختانه در بین کارکنان این خصیصه ارزشمند وجود دارد و باید با همراه نمودن دیگر گروه های جامعه قدم های بلندتری برای سلامت روان جامعه و گسترش فعالیت های اجتماعی در جامعه انجام داد.

رفیعی ادامه داد: بهزیستی می‌بایستی برنامه‌ریزی دقیقی را جهت مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت‌های فعلی انجام دهد چرا که این ارتباط و افزایش مشارکت‌ها می‌تواند در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی موثر باشد.

وی به جایگاه ویژه بهزیستی استان و خدمات سازمان و عملکرد سازمان در طول سال اشاره و اضافه کرد: بهزیستی جهت حمایت و ارتقاء جامعه هدف، نیازمند به همراهی و پیگیری مسئولین استانی و خیرین گرانقدر است.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: رفع معضلات، محدودیت ها و مشکلات جامعه تحت پوشش یک عزم ملی را می طلبد، چرا که جامعه محروم چشم امید به سازمان بهزیستی و خیرین دارد، لذا باید همه مسئولین و خیرین در مشارکت عمومی بهزیستی را همراهی و همیاری نمایند.

به گفته رفیعی، هدف اصلی و برنامه ریزی ها باید به سمت توانمند سازی مددجویان باشد و در این راستا از تمامی نظرات و همراهی کسانی که بنای خدمت دارند باید استفاده شود.

وی بکارگیری اصل مشورت در اداره امور را از اصول مهم مدیریت دانست و از مدیر و مسئولین بهزیستی هرمزگان خواست با کار تیمی، مشورت گروهی و همفکری در جهت اعتلای بهزیستی استان اهتمام ویژه داشته باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.