افزایش خدمات‌رسانی به بیماران سرطانی در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک،علی آرش انوشیروانی پیش از ظهر دیروز در مراسم بهره‌برداری از این مرکز با اشاره به خریداری دستگاه مولدینگ اظهار داشت: با خریداری دستگاه مولدینگ و کمک به جلوگیری از آسیب رسیدن دیگر بافت‌های بدن بیماران در هنگام پرتودرمانی این مرکز به یکی از مهمترین مراکز درمانی تخصصی سرطان تبدیل شد.

وی افزود: این دستگاه در هنگام پرتودرمانی از پخش اشعه‌ها جلوگیری می‌کند و در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌شود.

رئیس بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک با اشاره به پیشینه این مرکز گفت: بیمارستان آیت‌الله خوانساری در سال ۸۷ راه‌اندازی شد و دارای بخش‌های شیمی‌درمانی، بیماران خونی، رادیوتراپی، آزمایشگاه، کلینیک طب فیزیک، داخلی و ICU است.

انوشیروانی تصریح کرد: در ابتدای کار بخش ICU این بیمارستان تنها ۲ تخت‌خواب داشت که با کمک‌های خیرخواهانه تبدیل به ۴ تخت خواب شده است همچنین با آغاز دهه فجر ۴ تخت خواب دیگر به این بخش اضافه می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری بیمارستان آیت‌الله خوانساری گفت: این بیمارستان در سال ۸۶ با ۶۴ تخت مصوب و با اعتبار تخصیص داده شده به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک خاطرنشان کرد: در این بیمارستان علاوه بر پذیرش سرپایی و درمانگاه تخصصی، انکولوژی و هماتولوژی، «خون و سرطان شناسی» آزمایش‌های تخصصی، عمل جراحی و خدمات تشخیصی ارائه داده می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.