ثبت‌نام ۲۴۱ زوج دانشجوی پیام نور مرکزی در نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، حجت‌الاسلام محمود یزدانی، سرپرست دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی گفت: از ۸۹۲ زوج دانشجوی استان که در نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند ۲۴۱ زوج از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی می‌باشند.

وی افزود: دانشجویانی که مدارک لازم را جهت تأیید به دفتر نهاد دانشگاه یا دفتر استانی مربوطه ارائه نداده‌اند جهت قطعی کردن ثبت‌نام لازم است سریع‌تر اقدام کنند.

سرپرست دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان بیان کرد: برای دانشجویان ثبت‌نامی امسال سه بسته آموزشی، قبل از اعزام، در کارگاه‌های آموزشی مشهد مقدس و یک بسته نیز بعد از پایان سفر در نظر گرفته شده است جوایزی نیز برای شرکت در مسابقه‌ای که در قالب همین بسته‌ها طراحی شده در نظر گفته است.

حجت‌الاسلام یزدانی افزود: اعزام اساتید در کاروان ویژه از ۲۶ دی‌ماه به بعد آغاز می‌شود و جزئیات بیشتر متعاقبأ اطلاع‌رسانی خواهد شد، ضمن اینکه کلیه هزینه‌ها به جز ایاب و ذهاب توسط نهاد تأمین می‌شود همچنین دانشجویان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به سامانه الکترونیکی ezdevaj.nahad.ir   وhamsafarnews.ir و un.nahad.ir مراجعه نمایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.