احتمال ادامه آلودگی هوا تاپایان هفته برای استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، رضا مرادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ورود سامانه پرفشار به استان مرکزی و وجود رطوبت و سکون نسبی هوا احتمال آلاینده های جوی به خصوص برای شهر اراک و مناطق صنعتی استان تا چند روز آینده وجود دارد.
وی کاهش دما، بارش های پراکنده، آسمانی نیمه ابری و مه آلود را برای استان مرکزی پیش بینی کرد و گفت: روز یکشنبه به دلیل وجود بارش و رگبار پراکنده در برخی از نقاط استان احتمال کاهش این آلودگی ها برای شهر اراک وجود دارد.
مسئول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: ورود موج ضعیف بارشی از روز گذشته به استان بارش هایی را در مناطق جنوبی و شهرستان اراک به همراه داشت که بیشترین این بارش ها مربوط به شهرستان های شازند و خمین با ۹ سانتیمتر بود که میزان این بارش ها در شهرستان اراک -مرکز استان- دو و دو دهم سانتیمتر بوده است.
مرادی گفت: شهرستان شازند با منفی هفت درجه سانتیگراد سردترین و آلوده ترین و ساوه با مثبت هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
هم اکنون دمای هوای اراک صفر درجه سانتیگراد است که بیشینه آن در ۲۴ ساعت گذشته دو و کمیته آن منفی سه درجه سانتیگراد بوده و بیشینه هوای این شهرستان در ۲۴ ساعت آینده سه و کمینه آن منفی چهار درجه سانتیگراد خواهد بود.
همچنین بیشینه رطوبت هوا در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ و کمینه آن ۹۷ در صد بوده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.