صلاحی: عامل حملات اخیر فرانسه، مظلوم‌نمایی و راه‌انداختن موج اسلام‌هراسی است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، عباس صلاحی، منتخب مردم تفرش و عضو فراکسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ضمن محکوم کردن حملات تروریستی اخیر لبنان و فرانسه، گفت: ایران به عنوان قطب‌ قدرتمند منطقه اقدامات تروریستی را در اقصی نقاط جهان محکوم می‌کند.

سکوت سازمان ملل در برابر حملات روزانه به مسلمانان

وی با اشاره به اینکه سازمان ملل باید حقوق تمامی جوامع بشری را محترم بداند، اظهار کرد: سازمان‌های مدافع حقوق بشر همیشه نسبت به موج حملات اسرائیل در فلسطین، لبنان و حملات آل‌سعود و داعش و سوریه،  یمن، بحرین و عراق ساکت نشسته و اقدامی انجام نمی‌دهد اما در برابر واقعه تروریستی فرانسه تمامی سازمان‌های جهانی این عمل را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان هستند.

صلاحی تصریح کرد: این سازمان‌ها  برای کرامت انسانی و شأن مسلمان ارزش قائل نیستند وگرنه چرا باید حملاتی که علیه مسلمانان به ویژه شیعیان در سرتاسر دنیا انجام می‌شود همیشه مسکوت بماند؟ بی‌توجهی سازمان‌های جهانی نسبت به حقوق بشر حکومت‌ها را زیر سؤال برده و امروزه شاهدیم که برخی جوامع به بهانه‌های مختلف و واهی  دست به جنگ‌افروزی می‌زنند.

حمایت غرب از داعش عامل اصلی بحران در منطقه است

وی حمایت‌های بی‌چون و چرای فرانسه و دیگر جوامع غربی از داعش را عامل اصلی ایجاد بحران بزرگ در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: رهبران سازمان ملل و سازمان‌های مدافع حقوق بشر از اخلاق انسانی به دورند  و به راحتی حقوق جوامع مستضعف به ویژه مسلمانان را زیرپا له می‌کنند.

صلاحی ضمن تأکید براین مهم که امروز حمله به فرانسه با مسئولیت پذیری داعش تئوری‌های مختلفی را در اذهان مردم تداعی می‌کند، افزود: این اتفاق، انفجار برج‌های دوقولوی آمریکا در ۱۱ سپتامبر را یادآوری می‌کند؛ این واقعه با طراحی دولت انجام شد و پس از آن با فرض بر این مهم که توسط  گروهک طالبان اتفاق افتاده به افغانستان حمله شد و بسیاری از مردم مظلوم این کشور را به خاک و خون کشیدند.

وی یکی از دلایل حمله تروریستی فرانسه را مظلوم‌نمایی فرانسه و همچنین راه‌اندازی موج اسلام‌ستیزی در جوامع غربی دانست و  تصریح کرد: جوامع غربی خطر را احساس کردند، آنان می‌دانند که اگر در برابر موج اسلام خواهی اروپاییان قرار نگیرند طولی نخواهد کشید که بسیاری از مردم اروپا به سمت اسلام گرایش خواهند داشت، برای مقابله با موج بیداری اسلامی و اسلام خواهی بهترین کار همکاری با داعش و راه‌اندازی چنین حملاتی است.

عضو فراکسیون اجتماعی مجلس به نقش بسیار حساس و اثرگذار مسلمانان به ویژه شیعیان در برخورد با عاملان این حمله تروریستی اشاره کرد و افزود: کشتار مردم در هیچ قاموسی تعریف نشده و مسلمانان با آماری قریب به یک میلیارد و پانصد میلیون نفر از جمعیت آماری کل دنیا اعلام می‌کنند که کسی که پیرو احکام الهی است دست به چنین جنایاتی نمی‌زند.

مبارزه غرب با تروریسم، فقط یک شعار پوشالی

وی در ادامه گفت: سازمان ملل و دیگر سازمان‌های جهانی باید نسبت به این امر مهم واقف باشند، آنان به خوبی نسبت به عملکرد مسلمانان واقعی در جهان اطلاع دارند، نمی‌توان یک اقدامی تروریستی که از جانب گروهی مسلمان‌نما اتفاق افتاده را  به عموم مسلمانان تعمیم داد.

صلاحی در پایان، مبارزه با تروریست را تنها یک ادعای واهی و شعاری پوشالی از سوی جوامع اروپایی و امریکایی خواند و تصریح کرد: برای مقابله با تروریست و حملات جنایتکارانه عزمی جهانی لازم است و این اقدام داعش و دیگر اقدامات علیه مردم جوامع بشری قابل اغماض نیست.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.