اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از اراک به مناطق عملیاتی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بدرقه دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور که در کانون فرهنگی کوثر اراک برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: این کاروان شامل ۳۰۰ دانش آموز سال دوم دبیرستان از دبیرستان های شاهد امام خمینی(ره)، نمونه حاج کاظمی و شکرایی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
سرهنگ پاسدارمحسن گلشن زاده ادامه داد: زائران در این اعزام‌، از مناطق عملیاتی فکه، شهدای هویزه، دهلاویه، فتح‌المبین، والفجر ۸، شلمچه، موزه دفاع مقدس خرمشهر و دیگر مناطق بازدید کرده و با آرمان امام راحل و شهدا تجدید میثاق می‌کنند.
وی بیان کرد: هر یک از کاروان‌ها در قالب ۶ دستگاه اتوبوس با مشایعت راوی و روحانی به این مناطق اعزام می‌شوند.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: از ابتدای اعزام گروه راهیان نور برنامه رویکرد فرهنگی در دستور کار این نهاد قرار گرفته است که بتوان در اردوی راهیان نور امسال از امکانات و معنویات بسیاری برخوردار شویم.
وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را ازمهمترین اهداف برگزاری اردوی راهیان نوراست.
سرهنگ پاسدار گلشن زاده اضافه کرد: همچنین روشنگری ابعاد مختلف جنگ تحمیلی و بیان شرایط سخت جنگ و ایستادگی در مقابل هجمه دشمن به‌منظور تقویت روحیه جهاد و شهادت، تجدید پیمان با شهدا و آرمان‌های امام خمینی(ره) ، بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و مشاهده عینی آثار جنگ در آخرین نقطه مرزی کشور از دیگر اهداف اعزام دانش‌آموزان جوان به اردوی معنوی است .
وی خاطرنشان کرد: گروه‌های بعدی راهیان نوراستان مرکزی ۱۵ مهرماه جاری از شهرستان ساوه و ۲۱ همین ماه از شهرستان اراک به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.