معرفی نفرات برتر مسابقات هنرهای فردی و زورخانه‌ای استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر،  این مسابقات شب گذشته زیر نظر هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی در زورخانه متقی اراک برگزار شد و در پایان در رشته چرخ تیز ۹۰+ کیلوگرم، علی صفری از ساوه اول شد.

در رشته چرخ تیز ۹۰- کیلوگرم، نیکان شمس از اراک به مقام نخست دست یافت. در رشته میل سنگین ۹۰- کیلوگرم، حمید سروریان از ساوه در سکوی اول ایستاد. در رشته میل سنگین ۹۰+ کیلوگرم، مصطفی مفیدی از ساوه اول شد. در رشته کباده ۹۰+ کیلوگرم، ناصر یارمحمدی از محلات مقام نخست را کسب کرد. در رشته کباده ۹۰- کیلوگرم، حسن چگینی از اراک مقام اول را به خود اختصاص داد. در رشته سنگ ۹۰- کیلوگرم، ابراهیم یاری از ساوه اول شد. در رشته دومیل بازی ۹۰- کیلوگرم، مرتضی بیات از اراک در سکوی نخست ایستاد. در رشته سه و چهار میل بازی ۹۰+ کیلوگرم، علی صفری از ساوه در سکوی اول ایستاد.

داوری این مسابقات را محمد انصاری و صفر روشن برعهده داشتند.

در حاشیه این مسابقات، تیمور همتی، رییس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی به خبرنگار مهر گفت: مرحله اول مسابقات لیگ دسته اول ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور با شرکت پنج استان سمنان، ایلام، آذربایجان شرقی، مرکزی و قزوین از دوم ماه آینده در اراک برگزار خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.