پایان لیگ شطرنج باشگاه های استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری مهر، این مسابقات در سه بخش کلاسیک، سریع و برق آسا به روش دوره ای در سالن اختصاصی شطرنج مجموعه ورزشی شهدای پنجم اراک برگزار شد، در پایان در بخش کلاسیک تیم شطرنج نظام مهندسی استان مرکزی با ۱۱.۵ امتیاز مقام نخست را کسب کرد، هیات شطرنج شازند با ۹.۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم پتروشیمی شازند با ۹.۵ امتیاز سوم شد.

در بخش سریع، تیم شطرنج نظام مهندسی استان مرکزی با ۹ امتیاز اول شد، تیم هیات شطرنج شازند و تیم شطرنج شاهد اراک به ترتیب با کسب ۸ و ۵ امتیاز دوم شدند.

در بخش برق آسا تیم هیات شطرنج شازند با ۸ امتیاز در سکوی نخست ایستاد، تیم شطرنج نظام مهندسی استان مرکزی با ۷.۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم شطرنج شاهد اراک با ۷ امتیاز سوم شد.

براساس این گزارش، قهرمانان میزهای شش گانه هم در سه بخش سریع، برق آسا و کلاسیک به شرح زیر معرفی شدند:

در بخش سریع، سعید سعیدی از شاهد به عنوان قهرمان میز یک شناخته شد، علی عالی از شازند به عنوان قهرمان میز دو برگزیده شد و منوچهر رباط میلی از نظام مهندسی استان مرکزی قهرمان میز سه شد، رضا سعیدی و علی احمدی هر دو از نظام مهندسی استان مرکزی و علیرضا شاه صنم از شازند به ترتیب عناوین قهرمانان میزهای چهار تا شش را به خود اختصاص دادند.

در بخش برق آسا نیز سعید سعیدی از شاهد، علی عالی از شازند، عرفان رضایی از شاهد، محمدرضا نوری از شازند و سعید شیرزادی از نظام مهندسی استان مرکزی به ترتیب به عنوان قهرمانان میزهای شش گانه این بخش انتخاب شدند.

در بخش کلاسیک نیز سید حسین حسینی از پتروشیمی شازند به عنوان قهرمان میز یک برگزیده شد، علی عالی از شازند قهرمانی میز دو لقب گرفت، منوچهر رباط میلی از نظام مهندسی قهرمان میز سه شد، رضا سعیدی از نظام مهندسی عنوان قهرمان میز چهارم را به خود اختصاص داد، جواد شمسی پور از شازند و سعید شیرزاد از نظام مهندسی استان مرکزی نیز به ترتیب عناوین قهرمانان میزهای پنجم و ششم را کسب کردند.

داوری مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان مرکزی را ابراهیم فروهر به عنوان سرداور و محمد هادی احمری نژاد و سیدمسعود نجفی زاده برعهده داشتند.

در پایان به تیم های برتر و قهرمانان میزهای ششگانه حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.