معرفی مدیرکل جدید استاندارد استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، مشاور امور اقتصادی استانداری استان مرکزی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدید استاندارد استان مرکزی اظهار داشت: توسعه دو امر مهم استاندارد و محیط زیست در کشور به عزم ملی مردم و مسئولان نیاز دارد.

علی یوسفی افزود: در حال حاضر کشور از نظر توسعه استاندارد و محیط زیست با چالش‌های بسیاری فاصله دارد که می‌طلبد مسئولان برای توسعه این امور از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از محصولات تولیدی داخل از کیفیت بسیار بالایی نسبت به محصولات خارجی برخوردارند.

مشاور امور اقتصادی استانداری استان مرکزی ادامه داد: در استان مرکزی طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه استاندارد و فرهنگ‌‌سازی در این زمینه صورت گرفته که باید تلاش شود این استانداردسازی به مطالبه اصلی مردم تبدیل شود.

یوسفی با اشاره به کیفیت پایین محصولات غذایی، کالاهای کارخانجات تولیدی و کشاورزی بیان داشت: ارتقای کیفیت محصولات داخلی امر بسیار مهمی است که باید دست‌اندرکاران امر بیش از گذشته تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند.

وی ادامه داد: اداره کل استاندارد استان مرکزی نهضت کنترل کیفیت را بنیان‌گذاری کرده و اقدامات ارزشمندی را در این راستا انجام داده است.

زهرا فرجی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی نیز گفت: زنان از توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردارند که با شناسایی این توانمندی‌ها می‌توانند در توسعه کشور نقش آفرین شوند.

ساحل سهی مدیرکل جدید استاندارد مرکزی نیز شایسته سالاری، آموزش‌های به روز، ارایه بالاترین سطح خدمات، مشارکت همه جانبه، نظارت عالیه در امور دستگاه‌های خصوصی برای ارتقای کیفیت را از مهم‌ترین سیاست‌های جدید اداره استاندارد عنوان کرد.

در این آیین از خدمات سید سعید میرنظامی‌مدنی مدیرکل سابق استاندارد استان مرکزی تقدیر و ساحل سهی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.