برگزاری پنجمین دوره آموزش تخصصی خبرنگاری در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، تربیت و آموزش تخصصی خبرنگاران از مهمترین برنامه های اجرایی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی بود که از دی‌ماه ۱۳۹۲ و افتتاح رسمی دفتر استانی خبرگزاری در استان مرکزی اقدام به جذب، تربیت و آموزش علاقمندان به حوزه رسانه در قالب خبرنگار تخصصی کرد.

خبرگزاری تسنیم استان مرکزی نخستین رسانه در استان بوده که تاکنون خبرنگاران و کادر اجرایی نیروی انسانی خود را در قالب آموزش و تربیت نیروی متخصص انقلابی و متعهد آموزش داده و به کارگیری می‌کند.

نخستین دوره آموزش خبرنگاری تسنیم در بهمن ماه۱۳۹۲ در قالب آموزش کارگاهی ۸نفره برگزار شد که در آن دوره ۴مدیرکل و مسئول روابط عمومی استان از این دوره بازدید کردند.

در دومین دوره آموزش تخصصی خبرگزاری تسنیم که در خردادماه ۱۳۹۳ انجام شد، ۱۸علاقمند به فعالیت در حوزه خبر و رسانه حضور داشتند که در پایان دوره ۸رئیس و مدیرکل و روابط عمومی استان در قالب کارگاهی توجیهی ضمن بازدید از کلاس ها درباره فعالیت سازمانی خود سخنرانی کردند.

سومین دوره آموزش های تخصصی تسنیم در نیمه دوم سال ۱۳۹۳ و در قالب دوره آموزشی فشرده مبتدی و تخصصی در دی ماه۹۳ انجام شد که ۲۱نفر در این دوره شرکت کردند.

حضور ۲۷ کارآموز حوزه رسانه نقطه عطفی در فعالیت آموزشی رسانه ای خبرگزاری تسنیم استان مرکزی که به صورت گام به گام در مسیر آموزش و تربیت نیروهایی متعهد و متخصص گام گذاشته بود، به طوری که نزدیک به ۱۳ مسئول استانی و شهرستانی نیز از این دوره بازدید کردند.

پنجمین دوره آموزش های تخصصی خبرنگاری و خبرنویسی آذرماه امسال از سوی خبرگزاری تسنیم استان مرکزی برگزار می‌شود و تاکنون نیز ۳۸داوطلب علاقمند به حوزه خبر ثبت نام کرده‌اند که براساس برنامه‌ریزی انجام شده این دوره در قالب گروه‌بندی های ۴گانه و به صورت کارگاهی در۳ بخش مبتدی، متوسط و پیشرفته با حضور اساتید برجسته استانی و برخی اساتید کشوری و با مشارکت و همکاری سازمان بسیج رسانه استان مرکزی برگزار می‌شود.

براساس سندچشم انداز خبرگزاری تسنیم استان مرکزی که  ۱۷ مرداد  ۹۳ با حضور مسئولان استان مرکزی رونمایی شد، تربیت و آموزش خبرنگاران و نیروهای انقلابی متعهد و متخصص از اولویت های کاراجرایی این رسانه به شمار می‌رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.