دیدار مدیرکل ارشاد استان با مدیر کل پست استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی حقیقی‌فر بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل پست استان اظهار داشت: سرمایه‌های انسانی سرمایه‌های اصلی هر کشور هستند ما باید از مفاخری که اکنون در استان و کشور خود داریم استفاده کنیم و آنها را در قالب الگوهای ملی به نسل جوان معرفی کنیم.

وی افزود: اصحاب فرهنگ و هنر می‌توانند در تحقق توسعه فرهنگی نقش کاری و مؤثری داشته باشند، با زبان هنر می‌توان ارزش‌های والای دینی و اسلامی را به آحاد مردم جامعه به‌ویژه جوانان تبیین کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: مفاخر سرمایه‌های اجتماعی ما هستند، با در نظر گرفتن کمبودها و شکاف‌های فرهنگی که در کشور داریم، می‌توانیم استان مرکزی را به عنوان پایتخت مفاخر فرهنگی و هنری در نظر بگیریم.

حقیقی‌فر از آمادگی آن نهاد در راستای همکاری‌های دو جانبه با اداره پست خبر داد و گفت: برای افزایش و گسترش مسائل فرهنگی در استان می‌توان از سرویس‌های متنوع پستی کمک گرفت، به‌طور مثال می‌توان از تمبرهای شخصی، تمبرهایی از جنس آلیاژ طلا و نقره و تمبر شخصیت‌ها نام برد که این نوع کارها و فعالیت‌ها باید در استان افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: جامعه‌ای که قدردان چهره‌های علمی، ادبی و فرهنگی و مفاخر خود باشد جامعه‌ای فعال و رو به پیشرفت است چرا که توسعه و ارتقاء کشورها به فرهنگ، کار علمی و تولید آثار فاخر بستگی دارد بنابراین آسیب‌های فرهنگ عمومی در استان مرکزی شناسایی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف بلندمدت اداره کل پست، ثبت چهره شخصیت‌های  ماندگار فرهنگی، ادبی و ملی در قالب سرویس‌های پستی  است و با در نظر گرفتن وضعیت اداره پست که از روش سنتی به هوشمند تبدیل می‌شود باید امکاناتی برای سرعت بخشیدن به نیازهای مردم در نظر بگیرد.

حقیقی تصریح کرد:  اگر بتوانیم در بین ادارات مختلف استان همکاری و هماهنگی به‌منظور افزایش فعالیت‌های فرهنگی و هنری ایجاد کنیم می‌توانیم ادعای دولت خدمتگزار به مردم را داشته باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.