برگزاری تجمع ۱۳ آبان در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، در شهرستان اراک مردم ولایتمدار و مومن این شهرستان به خصوص نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو از ساعات اولیه روز چهارشنبه با حضور در مصلی بیت المقدس این شهر یکبار دیگر به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد کردند.
در این آیین اقشار محتلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، مرگ بر هر دو رژیم خبیث آمریکا و اسرائیل صهیونیسم و ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.
همچنین دانش آموزان و دانشجویان نیز با سر دادن شعارهای خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، ما در کنار رهبریم ما جان نثار رهبریم و خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت رهبر است نیز عشق و ارادت خود را به مقام معظم رهبری به منصه ظهور گذاشتند.
حضور نوجوان و جوانان دانش آموز و دانشجویان که در شعارهای خود بر بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی و دشمن ستیزی تاکید می کردند، در این مراسم چشمگیر بود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا گفت: ۱۳ آبان یادآور روزی است که دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پرده از سیاست های منافقانه و مزورانه آمریکا برداشتند و امام راحل(ره) با آن موضع گیری حکیمانه و مقتدرانه که از تسخیر لانه جاسوسی به انقلاب دوم تعبیر کردند بر عملکرد سیاسی دانشجویان مهر تایید زدند.
شکرالله حسن بیگی افزود: واقعه ۱۳ آبان به نام روز انزجار از استکبار جهانی و مبارزه با زورگویان و ناقضان حقوق بشر نام گرفته و تشریح و تبیین اهداف مردم انقلابی ایران اسلامی در این روز برای نسل جوان، تکلیفی بزرگ است.
وی افزود: تشریح و تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به خصوص ۱۳ آبان نظام اسلامی را از گزند دشمنان مصون می دارد بنابراین معلمان و اساتید دانشگاه ها باید در این خصوص بیش از پیش تلاش کنند.
در پایان این آیین قطعنامه سراسری نیز در هشت بند قرائت شد.
نظیر این مراسم در ۳۹ نقطه دیگر در استان مرکزی برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.