برگزاری همایش شهرداران استان مرکزی به میزبانی شهرداری دلیجان

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، فرماندار دلیجان در این همایش گفت: وقتی در شهرهای استان مرکزی حضور پیدا می کنیم، با فضای شهری مناسب که نشان دهنده کارایی و تخصص شهرداران مناطق شهری است روبرو می شویم و مشاهده می کنیم با فضاسازی مناسب و مبلمان شهری در زیبا سازی شهر توانستند موفقیت خوبی در سطح استان بدست آورند.
فدایی افزود: انشاالله شهرداران در آینده نیز با برنامه ریزی و تصمیم سازی مناسب در حوزه شهری با استفاده از مشاورین خود در حیطه وظایفشان به مردم خدمت کنند.
مدیر عامل شرکت مهندسی شایان برق اراک نیز گفت: مدیریت مصرف برق با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا سبب کاهش هزینه های برق مصرفی می شود.
محمد بیرانوند افزود: استفاده از چراغ های LED و توان مصرفی کم، عدم وابستگی طول عمر به خاموش و روشن شدن زیاد، تلفات نوری بسیار کم، قابلیت جهت دار کردن نور، اندازه کوچک LED ها،بهره نوری، زمان پاسخگویی خیلی سریع، دوام و قابلیت اطمینان بالا، دمای رنگ، ضریب وضوح رنگ(شاخص نمود رنگ) بالا، قابلیت Dimming کردن و کنترل نور LED، تعمیرات و نگهداری بسیار کمتر سازگاری با محیط زیست را ایجاد می کند.
وی ادامه داد: انواع چراغ های روشنایی خیابانی و پارکی LED، چراغ های LED ویژه کاربری داخلی، برج های روشنایی، وسایل ورزشی فضای باز، مبلمان شهری و همچنین وسایل زیباسازی شهری الکتریکی و الکترونیکی از تولیدات و محصولات شرکت شایان برق است.
مدیر عامل شرکت مهندسی شایان برق اهداف راهبردی شرکت را رسیدن به بالاترین سطح کیفیت و نوآوری در تولید کلیه محصولات در خط تولید، استفاده از دانش فنی و فناوری اطلاعات برای تولید محصولات تکنولوژیک و ارائه بهترین خدمات با بیشترین سرعت، تعامل با معتبرترین تولید کنندگان مواد اولیه داخلی و خارجی برای عرضه محصولات با کیفیت، ارائه خدمات براساس آنچه که تعهد می نامیم، توجه دائمی به نیازها و انتظارات مشتریان از طریق ارزشیابی ادواری دانست.
مدیر عامل شرکت هسکو (هپکو) نیز گفت: این شرکت صنعتی ویژه مونتاژ ماشین آلات راه‌سازی است و شبکه خدماتی آن شامل مدیران مناطق، شبکه نمایندگی ها، تعمیرگاه مرکزی، شبکه مکانیک های سیار می باشد.
سعیدی انجام تعمیرات مجموعه ها نظیر موتور، گیربکس، اکسل و …. با سرعت و کیفیت بالا در محل شرکت، انجام بازسازی و بهسازی دستگاه ها با امکانات و تجهیزات پیشرفته خطوط تولید در محل شرکت، ارائه سیستم نگهداری و تعمیرات مکانیزه ( CMMS)، ارائه خدمات مشاوره ای و آنالیز روغن جهت جلوگیری از خرابی ها و توقف دستگاه و کاهش مصرف روغن (OCM) را از زمینه های قابل همکاری با شهرداری ها عنوان کرد.
وی افزود: ارائه آموزش های پایه و تخصصی (موتور، هیدرولیک، برق، انتقال قدرت) برای تعمیر کاران، ارائه آموزش های مدیریتی برای کارشناسان و مدیران ماشین آلات، ارائه گواهینامه ویژه اپراتوری مورد تایید اداره راهنمایی و رانندگی، ارزیابی نیروهای فنی شامل اپراتور، سرویس کار و تعمیرکار و درجه بندی آنان، ارزیابی ماشین آلات و پیمانکاران، انجام طرح HPSI شامل بررسی و ارائه گزارش از وضعیت سرویس و نگهداری دستگاه ها و مشاوره در خصوص بهبود وضعیت سرویس و نگهداری را از دیگر زمینه های همکاری عنوان کرد.
در این جلسه عدم وجود طرح جامع پسماند، وجود زمین هایی قولنامه ای، مغایرت بین طرح جامع و تفضیلی، ماده ۵ و……برخی از مشکلات شهرداری ها مطرح شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.