کاهش ۲٫۴ درصدی طلاق در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، یزدان خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به افزایش نرخ ثبت ولادت استان در هفت ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: در هفت ماهه اول امسال تعداد ۱۳ هزار ۹۴۹ ولادت به ثبت رسیده که در مقایسه با آمار مدت مشابه سال قبل که ۱۳ هزار ۱۷۲ ولادت بوده، رشدی ۵٫۹ درصدی داشته است.

وی متوسط ثبت ولادت در هفت ماه اول سال جاری را برای هر روز تقریبا ۶۴ واقعه ولادت اعلام و تصریح کرد: از تعداد ولادت‌های ثبت شده ۱۱ هزار و ۳۴۰ ولادت شهری و ۲ هزار و ۶۰۹ ولادت روستایی است که در مقایسه با ثبت ولادت‌های شهری و روستایی مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۵٫۱ و ۹٫۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

خسروی بیشترین ولادت را مربوط به شهرستان اراک با ثبت ۶ هزار و ۳۴۲ واقعه ولادت با رشد ۸٫۸ درصدی و کم‌ترین ولادت را مربوط به شهرستان آشتیان با ثبت ۱۲۹ واقعه با رشد ۲۶٫۵ درصدی اعلام کرد.

مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی با اشاره به ثبت وفات نیز گفت: در این مدت همچنین ۴ هزار و ۵۹۳ فوت به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۶٫۴ درصدی داشته است و متوسط ثبت وفات در هر روز ۲۱ واقعه بوده است.

وی بیان داشت: از کل فوت‌های به ثبت رسیده ۲ هزار و ۸۰۴ فوت ثبت شده شهری و یک ‌هزار و ۷۸۹ فوت ثبت شده روستایی بوده است.

به گفته وی در هفت ماهه اول سال جاری ۸ هزار و ۲۲۸ واقعه ازدواج به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۲٫۳ درصدی داشته است که از کل ازدواج‌های به ثبت رسیده ۶ هزار و ۴۲۱ ازدواج شهری و یک‌‌هزار و ۸۰۷ ازدواج روستایی است.

وی همچنین در خصوص طلاق بیان داشت: در این مدت یک‌‌هزار و ۹۸۴ طلاق به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۲٫۴ درصدی داشته است.

خسروی ادامه داد: از تعداد کل طلاق‌های به ثبت رسیده یک‌ هزار و ۶۸۶ طلاق شهری و ۲۹۸ طلاق روستایی است.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی متوسط ثبت ازدواج را در روز ۳۸ واقعه و متوسط ثبت طلاق را در روز ۹ واقعه اعلام کرد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.