نمایش ۸۵ اثر منتخب جشنواره خانه دوست در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، کیارنگ علایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره خانه دوست اظهار داشت: این جشنواره به صورت ۳سال است که در سطح کشور با دعوت از عکاسان کشوری در مشهد برگزار می‌شود به موضوع زیارت امام رضا(ع) و ظرفیت‌های عاشقانه این عمل می‌پردازد.

وی افزود: این نمایشگاه که مربوط به آثار منتخب دومین جشنواره خانه دوست مشهد است آثار ۷۶ عکاس در سراسر ایران را به نمایش گذاشته و علاقه‌مندان را با خود همراه می‌کند.

دبیر دومین جشنواره کشوری خانه دوست در اراک تصریح کرد: این تعداد از اثار در قالب سیاه‌وسفید و رنگی در ابعاد ۴۰ در ۶۰ در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و پیش از نمایش در استان‌مرکزی نیز در شهرهای مشهد، شیراز و رشت برگزار شده بود.

علایی با اشاره به فواید برگزاری جشنواره‌های مختلف در سطح کشور گفت: یکی از نکات بارز و قابل توجه در برگزاری این جشنواره‌ها فراهم‌سازی بسترهای مفید به منظور معرفی عکاسان مختلف است که آنها می‌توانند شرایط لازم به منظور معرفی آثار خود را به دست بیاوردند.

وی ادامه داد: زمینه رقابتی سالم ایجاد شده از فضای جشنواره‌های مختلف می‌تواند سبب ارتقاء کیفیت کاری عکاسان شده و بسترهای تبادل تجربه میان آنها را فراهم کند.

دبیر دومین جشنواره کشوری خانه دوست در اراک خاطرنشان کرد: زمانی که یک جشنواره با موضوعی واحد برگزار می‌شود می‌توتن طیف وسیعی از ایده‌های گوناگون در ارتباط با موضوعی واحد را مشاهده کرد که خود این مساله سبب ارتقاء نگاه هنرمندان می‌شود.

علایی با اشاره به حضور هرچه بیشتری عکاسان و هنرمندان در جشنواره‌های مختلف بیان کرد: عکاسان نیز در جشنواره‌های مختلف حضور پیدا کرده وسبب ارتقاء بخشیدن به وضعیت عکاسی در کشور شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.