انتصاب ملکی‌راد بعنوان سرپرست امور شعب بانک ملی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سرپرست جدید امور شعب بانک ملی استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور شعب بانک ملی استان مرکزی گفت: رونق تولید و صنعت یکی از اهدافی است که در بانک ملی دنبال می‌شود و امیدواریم بتوانیم تسهیلات و خدمات خوبی را در این زمینه به صنایع و تولید کنندگان اعطا کنیم.

احمد ملکی‌راد اظهار داشت: استان مرکزی از نیروی انسانی مجربی برخوردار است که قطعاً با استفاده از این ظرفیت اهداف تعیین شده توسط بانک ملی برای توسعه استان محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: استان مرکزی با مشکلات بسیاری روبرو است که استفاده از نیروی انسانی راه حل تمام این مشکلات است که بانک ملی برای رشد استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

سرپرست جدید امور شعب بانک ملی استان مرکزی تصریح کرد: اگر مدیران به کارمندان اجازه فعالیت گسترده داده و از آنان در فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها استفاده کنند، شاهد بهبود عملکرد بانک خواهیم بود.

ملکی‌راد خاطر نشان کرد: بانک ملی استان مرکزی از همه توان خود برای افزایش رضایت مشتریان، صنعت و تولید، حفظ سهم خود در بازار و… استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: مدیریت باید بر پایه خرد جمعی باشد زیرا مدیریت دستوری در دنیای امروزی جایی ندارد.

سرپرست جدید امور شعب بانک ملی استان مرکزی تاکید کرد: انتصابات اگر بر اساس شایسته‌سالاری و مشتری‌محوری باشد، قطعا بر مشکلات پیروز خواهیم شد.

سرپرست سابق امور شعب بانک ملی استان مرکزی نیز گفت: در شرایط کنونی کشور کارآفرینان، جهادگرانی هستند که به رونق اقتصادی کمک می‌کنند که بانک‌ها باید از آنان حمایت کنند.

بیژن مقدم بیرانوند اظهار داشت: مسئولیت امانت است و هر کس در هر سمتی که قرار می‌گیرد باید به بهترین نحو عمل کند تا به افزایش رضایت مردم منجر شود.

وی تاکید کرد: ارائه گزارش عملکرد و عدد و ارقام گره‌گشای مشکلات نیست، بلکه باید بکوشیم در راستای رفع مشکلات کشور حرکت کرده و برنامه‌های ویژه‌ای را برای تحقق اهداف اتخاذ کنیم.

به گزارش فارس، در این مراسم بیژن مقدم‌بیرانوند تودیع و احمد ملکی‌راد به عنوان سرپرست امور شعب بانک ملی استان مرکزی معارفه شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.