ایجاد شهرک تخصصی به‌منظور ساماندهی شرکت‌های ایزوگام در استان‌مرکزی

به‌گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مصطفی آمره ظهر دیروز در پنجمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌مرکزی با اشاره به اهداف راه‌اندازی این شهرک تخصصی اظهار داشت: این پروژه اهداف فراوانی را به دنبال دارد که انتظار می‌رود با اجرایی شدن خود بتواند به تمامی آنها دست پیدا کند.

وی افزود: تمرکز شرکت‌های ایزوگام، بهره‌برداری بهینه از منابع در راستای سیاست‌های توسعه‌ای، جلوگیری از پراکنش آلودگی‌های محیطی، تشویق توسعه صنفی، استفاده منطقی از گروه صنعتی و فضا از اهداف ساخت‌و راه‌دازی این شهرک تخصصی است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: البته اهداف دیگری نظیر به حداکثر رساندن بهره‌گیری از نیروی انسانی و امکان‌های زیربنایی و جلوگیری از گسترش بی‌رویه کارخانه صنعتی در مناطق مسکونی‌و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها از دیگر عوامل ساخت این شهرک غیردولتی در دلیجان باشد.

آمره با اشاره به تعداد واحدهای عایق رطوبتی در دلیجان گفت: درحال حاضر تعداد ۱۱۰ واحد تولید عایق رطوبتی در دلیجان هستند که میزان ۸۰ واحد در لیست دریافت مجوز قرار دارند.

وی افزود: کاهش حریم خط‌لوله گاز شهرک‌صنعتی اراک از ۴۰۰ متر به ۸۰ از جمله مسائلی است‌که در ارتباط با شهرک‌های صنعتی مطرح است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از ۳۹۵ هکتار اراضی تحت‌اختیار شهرک صنعتی خیرآباد ۱۹۷ هکتار مربوط به بخش صنعتی است.

آمره بااشاره به تعداد واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی خیرآباد گفت: تعداد ۳۷۳ واحد صنعتی در شهرک صنعتی خیرآباد است که با بهره‌برداری از ۲۰۶ واحد صنعتی آن ۲ هزارو ۶۸ نفر به اشتغال مشغول هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.