برگزاری جشن تکلیف سیاسی ویژه رای اولی‌ها در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک کیوان گودرزی‌راد امروز در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار داشت: برگزاری جشن تکلیف سیاسی موجب بصیرت ‌بخشی و آشنایی هر چه بیشتر رای اولی‌ها با اهمیت انتخابات می‌شود که می‌طلبد مسئولان آموزش ‌و پرورش نسبت به برگزاری این جشن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع انتخابات نیز از مسائل مهمی است که مسئولان ذی‌ربط باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی امر مقدسی است و همه مسئولان باید بسترساز حضور چشمگیر مردم در انتخابات باشند، گفت: انتخابات پیش رو فرصتی برای قدرت نمایی ملت ایران اسلامی در دنیا و گامی موثر در خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

گودرزی‌راد همچنین انتخابات را نماد سلامت و پویایی جامعه و حمایت از دستاوردهای انقلاب دانست و یادآور شد: انتخابات تبلور اداره و خواست مردم است که با حضور در پای صندوق‌های رای انتخاب اصلح را انجام می‌دهند.

وی تلاش برای بالا بردن میزان مشارکت مردم در انتخابات و برگزاری با شکوه آن را خواستار شد و ادامه داد: مسئولان باید بکوشند امکانات کامل را برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کنند و زمینه را برای حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات فراهم سازند.

مسئول کمیته تبلیغات، اطلاع‌رسانی، رسانه و سایبری ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات باید بد اخلاقی‌های انتخاباتی کنار گذاشته شود و مصالح و منافع ملی مقدم بر همه چیز قرار گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.