افتتاح پایگاه بسیج اداری «بصیرت» در اراک

پایگاه مقاومت بسیج اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور معاون اجرایی سپاه روح الله، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، فرمانده سپاه ناحیه اراک و کتابداران بسیجی در اراک افتتاح شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر صبح دیروز پایگاه مقاومت بسیج «بصیرت» اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور غلام‌رضا کریمی معاون اجرایی سپاه روح‌الله، امین کمالوندی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک و کتابداران بسیجی در اراک افتتاح شد.

معاون اجرایی سپاه روح‌الله استان مرکزی در این مراسم گفت: پایگاه مقاومت بسیج کتابخانه‌ها، با ایجاد محیطی آرام، زمینه‌ساز اندیشه ورزی و بصیرت‌افزایی در پرسنل این اداره کل است و افرادی که امروز از محیط کتابخانه‌ها برای تحصیل و تفکر و مطالعه بهره می‌گیرند، نیز می‌توانند مخاطب برنامه‌های پایگاه بسیج بصیرت باشند.

غلام‌رضا کریمی افزود: وجود پایگاه مقاومت در ادارات می‌تواند به برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و اعتقادی کمک کند و انتخاب نام بصیرت برای پایگاه بسیج اداره کل کتابخانه‌های عمومی بیانگر اهمیت بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه امروز است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: نبود پایگاه مقاومت بسیج در مجموعه اداره کل کتابخانه‌های عمومی نقیصه‌ای بود که از سال گذشته مقدمات رفع آن مهیا شد و امیدواریم از طریق این پایگاه فرهنگی، شاهد گسترش و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باشیم و جوانان و نوجوانان جامعه را با کتاب آشتی دهیم.

امین کمالوندی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری اداره کتابخانه‌ها و سپاه ناحیه اراک افزود: در این طرح ۸۰ حلقه صالحین در ۸۰ کتابخانه عمومی استان حضور پیدا می‌کنند و ماهیانه با تشکیل یک جلسه در کتابخانه عمومی، ضمن آشنایی با فضای فرهنگی کتابخانه به نقد و بررسی و مطالعه کتب دفاع مقدس می‌پردازند.

لازم به یاد آوری است همزمان با افتتاح پایگاه بسیج بصیرت، سالن ورزشی اداره کل کتابخانه‌های عمومی نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.