حمایت از دانشجویان نخبه استان مرکزی افزایش می‌یابد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، علیرضا نظام‌آبادی ظهر دیروز در مراسم بازدید از واحد دانشگاه آزاد اسلامی اراک، با اشاره به رشد فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه اراک اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر و دید پژوهش‌محور مسئولان دانشگاه شاهد رشد فعالیت‌های پژوهشی در این مجموعه هستیم که روبه‌روز در مسیر پیشرفت هر چه بیشتری آن نیز حرکت می‌کنیم.

وی افزود: در واحد دانشگاهی اراک ما توانستیم با فعالیت‌های مرتبط در حوزه نانو نظیر طراحی ساخت هواپیماهای بدون سرنشین ، ربات‌های پیشرفته، طراحی و ساخت خودروهای جدید و پیشرفته گام‌های مثبت و ارزنده‌ای در خصوص توسعه استان برداریم.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی تصریح کرد: واحد دانشگاهی اراک توانسته با فعالیت‌های موثر خود در چند سال اخیر یکی از پیشگامان علوم نانو در میان سایر واحدهای دانشگاهی سراسر کشور باشد که این موضوع سبب افتخار این استان است.

نظام‌آبادی با اشاره به رتبه‌های برتر این دانشگاه گفت: خوشبختانه واحد دانشگاهی اراک با در اختیار داشتن ظرفیت‌ دانشگاهی نخبه و صاحب اندیشه توانسته تاکنون در مسابقات مختلف ملی رتبه‌های برتری را کسب کند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌های پیش روی این دانشگاه برگزاری نخستین دوره از مسابقات ملی هواپیمای بدون سرنشین و خودرو از فعالیت‌های آنان در آینده‌ای نزدیک است.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی تصریح کرد: با حمایت همه جانبه اساتید و اعضای دانشگاه و نیز دیگر مسئولان استانی می‌توان رقم زدن افتخارات بزرگ‌تر را از واحد دانشگاه آزاد انتظار داشت.

نظام‌آبادی با اشاره به حمایت از برنامه‌های علمی بیان کرد: قشر دانشجو به منظور تبلور استعدادهای علمی خود نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است که در صورت تحقق این موضوع می‌توان با فکر و اندیشه این قشر از جامعه پیشرفت در زمینه‌های مختلف علمی را محقق کرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک نیز به عنوان یکی از واحد های برتر حوزه پژوهشی در مجموعه دانشگاه آزاد ‏اسلامی فعالیت‌های خود را در‎ ‎زمینه‌های مختلف پژوهشی که براساس تدابیر مقام معظم رهبری و ‏مطابق اعلام معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری که جزو نیازهای پژوهشی اساسی کشور در راستای ‏پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران و بهبود رتبه علمی کشور در دنیا به شمار می رود، آغاز کرده است.‏

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.