سلیمی : استفاده از بیت‌المال برای بعضی افراد عادی شده است

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی نباید برای تبلیغات خود از بیت‌المال استفاده کنند، متاسفانه امروز استفاده از بیت‌المال برای امور شخصی، جناحی و حزبی توسط بعضی افراد عادی شده است.

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی نباید برای تبلیغات خود از بیت‌المال استفاده کنند، اظهار داشت: مسئله بسیار مهمی که در تبلیغات انتخابات باید به آن توجه داشت عدم استفاده از هزینه‌های بیت‌المال است، چراکه استفاده از بیت‌المال برای امیال شخصی خیانت در حق مردم است.

وی تصریح کرد: رعایت اصول اخلاقی، جلوگیری از ریخت و پاش، داشتن صداقت در تبلیغات و بازگو کردن واقعیت‌ها به مردم موضوع بسیار مهمی است که نامزدها باید در تبلیغات خود به آن توجه کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس خاطر نشان ساخت: کاندیداهای ریاست جمهوری نباید با دادن وعده‌های بیهوده باعث یاس و ناامیدی در بین مردم شده و انتظارات مردم را بالا ببرند.

سلیمی با تاکید بر اینکه در تبلیغات هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، گفت: ایرانی‌ها همانند فرقه‌های منحرف نیستند که از هر وسیله‌ای برای رسیدن به پست استفاده می‌کنند، چراکه معتقدند این اقدام بزرگ‌ترین خیانت به کشور است.

وی ادامه داد: نامزدها باید به صورت کاملا شفاف، صادقانه و به دور از دادن وعده و وعیدهای پوچ  تبلیغات کرده و فضای همدلی را در کشور ایجاد کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم انتخاب فردی اصلح بیان کرد: منشور انتخاب اصلح اخیرا توسط مقام معظم رهبری بیان شد و تراز رئیس جمهوری در زمان کنونی همان شاخصه‌هایی است که توسط رهبری به خوبی تبیین شد.

سلیمی افزود: رئیس جمهور اصلح باید بتواند تحلیل درست از وقایع داخلی و بین‌المللی داشته و با برنامه باشد، از اقتدار علمی و عملیاتی برخوردار بوده و از حاشیه سازی پرهیز کند.

وی گفت: رئیس جمهور همچنین باید از همه مدیران توانمند نظام استفاده کند، در ایجاد روحیه نشاط و امید در مردم ید طولایی داشته و برای حل مشکلات کشور در بخش اشتغال، تورم و مسکن چاره‌اندیشی ویژه‌ای داشته باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.