شهروندان مظلوم اراکی ، پروژه ۵۵ متری و بعضی مدیران شهری…

مرکزی دیلی : وقتی غاطبه اعضای شورای شهر به عارضه ناتوانی مدیریتی در شهرداری اذعان دارند ، وقتی که بعد از گذشت هفت ماه از سال هنوز یک دهم بودجه مصوب شهرداری تصویب شده ، وقتی اینهمه پروژه نصفه کاره قدیمی و جدید روی دست شهرداری مانده… اینکه بعضی ها هنوز هم روی اجرای طرح ۵۵ متری در شهر اراک اصرار دارند چه دلیلی می تواند داشته باشد؟

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، علیرضا نوربهشت رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی – در خصوص آخرین وضعیت پروژه ۵۵ متری اراک گفت: در جلسه کمیسیون طبق گزارش ارائه شده ضوابط اجرایی طرح خوبشختانه به اتمام رسیده است.

وی افزود: در این مدت مشاور گرفته شد و اقدامات لازم برای جانمایی تراکم و بدنه خیابان به انجام رسید و در حال حاضر شهرداری موظف است ظرف یک ماه یک ستاد اجرایی با اختیارات لازم را تعیین تا در جهت پیشرفت طرح اقدام کنند.

نوربشهت با اشاره به اینکه شورای شهر مبلغی برای پروژه ۵۵ متری در نظر گرفته است و بخشی دیگر از تسهیلات و منابع دیگر تامین می‌شود، گفت: با توجه به ضوابط طرح لازم است که مدیریت قوی برای اجرای پروژه وارد عمل شود و در کنار آن نیز مشارکت مردم را نیز داشته باشیم.

این عضو شورای شهر اراک بر مشارکت مردم در طرح و تجمیع آنها در کنار یک مدیریت حاذق را عاملی موثر در هماهنگی بیشتری به منظور اجرایی شدن طرح عنوان کرد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.