اکران فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) در دانشگاه آزاد اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، با توجه به استقبال گسترده دانشجویان، اکران رایگان فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) برای یک هزار نفر از دانشجویان، خانواده های کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در دو سانس مجزا در یک روز انجام شد.
فیلم محمدرسول الله جدیدترین ساخته مجید مجیدی، کارگردان بنام کشور است و داستان این فیلم سینمایی از محاصره مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می‌شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام (ص) بازمی‌گردد.
در این فیلم، مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام (ص) تا ۱۲ سالگی ایشان را در برمی‌گیرد.
صحنه‌های وفات مادر حضرت رسول اکرم(ص) در روستای ابواء و صحنه‌های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر(ص) در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم است.
در این فیلم علیرضا شجاع‌نوری در نقش عبدالمطلب، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، ساره بیات در نقش حلیمه سعدیه، مینا ساداتی در نقش آمنه بنت وهب، محسن تنابنده در نقش ساموئل یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان و رعنا آزادی‌ور در نقش ام‌جمیل بازی می کنند.
همچنین حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه، صادق هاتفی در نقش بحیرا، محمد عسگری در نقش ابولهب، هدایت هاشمی در نقش حناطه، نگار عابدی در نقش همسر حناطه، پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش فاطمه بنت اسد و جعفر قاسمی در نقش حارث شوهر حلیمه به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش می پردازند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.