شناسایی ۴۳۵ نقطه آلوده‌کننده هوا در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مسلم پورقاسمیان پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری اراک اظهار داشت: اصلاح آلودگی هوا یکی از خواسته‌های به حق مردم این شهر است که باید در این زمینه به صورت جدی وارد عمل شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۳۵ نقطه آلوده کننده در اراک شناسایی شده که برای رفع این نقاط باید آلودگی‌ها را به حد استاندارد نزدیک کرد.

فرماندار اراک ادامه داد: متاسفانه وجود آلودگی در هوای این شهر موجب شده سرمایه گذاران کمتر به سرمایه گذاری در این شهر رغبت نشان دهند، که نباید اجازه داد آلودگی موجب شود سرمایه گذاری در این شهر از بین برود.

پورقاسمیان افزود: تاکنون اقدامات ارزشمندی در راستای کاهش آلودگی هوای شهر صورت گرفته، اما این اقدامات کافی نبوده و در این حوزه نیازمند اقدامات بیشتری هستیم.

وی در ادامه بر لزوم توجه به بخش کشاورزی و گردشگری تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: بخش کشاورزی به دلیل خشکسالی‌ها و کمبود منابع آبی با چالش‌های جدی مواجه شده که باید مسئولان از فعالان این بخش به صورت جدی حمایت کرده و منابع آبی مورد نیاز را در اختیار کشاورزان قرار دهند.

فرماندار اراک افزود: در حوزه گردشگری نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم که بهره گیری صحیح از ظرفیت‌های موجود این بخش ضروری است.

وی بر ضرورت توجه جدی به توسعه صنعت توریسم و کمک به بهبود کیفیت آب شرب اراک و بازنگری در ارایه تسهیلات بخش کشاورزی تاکید کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.