شهرک خودرو اراک از زمانبندی جا ماند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، علیرضا نوربهشت رئیس کمیسیون فنی عمرانی و ترافیک شورای شهر اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی – در خصوص دستور جلسه دیروز این کمیسیون اظهار کرد: در این جلسه آخرین وضعیت پروژه شهرک خودرو مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه پروژه از زمان‌بندی عقب است و طبق انتظارات پیش نرفته، گفت: دغدغه شورای شهر و کمیسیون فنی و عمرانی این است که برنامه‌ای جهت جبران این عقب‌ماندگی تدوین شود و تصریح شود که پروژه طبق زمان تعیین شده انجام شود و جابجایی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی و ترافیک شورای شهر افزود: با توجه به اینکه پروژه در سه مرحله در حال انجام است. انتظار می‌رفت که فازی که مربوط به احداث فضاهای خدماتی همچون آتش‌نشانی، درمانگاه، پاسگاه، بانک و … است همزمان با فاز احداث مغازه‌ها پیش برود که این امر تاکنون انجام نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مسلما استقرار واحدها و مغازه‌ها نیازمند وجود امکانات و خدمات رفاهی است، گفت: فاز فعلی که اختصاص به احداث مغازه‌ها دارد حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته است، اما مدنظر بود که مراحل کار به سوی همزمان اجرایی شود.

نوربهشت اضافه کرد: بر همین اساس در جلسه بعدی کمیسیون مقرر شد که گزارشی کامل از روند اجرای پروژه به صحن کمیسیون ارائه شود تا در صورت نیاز تصمیمات لازم با توجه به اهمیت پروژه اتخاذ شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.