تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه فرهنگی اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، امروز، ۱۲ مهر طی مراسمی از خبرنگاران فعال حوزه فرهنگی استان به همت اداره‌کل ورزش و جوانان تقدیر شد، در این مراسم از عکاس و خبرنگار فرهنگی ایکنا نیز به دلیل پوشش مناسب برنامه‌های فرهنگی هفته ازدواج تجلیل به عمل آمد.

سعید ملکی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: خبرنگاران در تمامی حوزه‌های خبری به  وظایف خود اشراف دارند، این قشر امانتدار مردم هستند و باید با در اختیار داشتن ظرفیت‌های خبری در انعکاس اخبار درست و رساندن مشکلات مردم به مسئولان تلاش کنند.

ملکی تصریح کرد: تلاشگران عرصه خبر یکی از ارکان پیشرفت و توسعه پایدار کشور هستند، خوشبختانه اداره‌کل ورزش و جوانان از تعامل بسیار قابل توجهی با  فعالان این عرصه برخوردار است، همواره از نقدهای منصفانه و طرح برنامه‌های نو استقبال می‌کند.

وی از ازدواج، اشتغال، هویت، استرس و نگرانی به عنوان دغدغه‌های فکری جوانان یاد کرد و گفت: اگر تمام دستگاه‌های فرهنگی نقش خود را در اجرای برنامه‌های مربوط به جوانان پرنگ‌تر کنند و ما را در اجرای طرح‌های فکری و اجرایی یاری رسانند از وضعیت بسیار مطلوب‌تری برخوردار خواهیم شود.

به گزارش ایکنا، مرتضی امیدی، معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از برنامه‌های انجام شده در هفته ازدواج گفت: خوشبختانه تمام برنامه‌هایی که برای این هفته تعریف شده بود اجرا شد و البته خبرنگاران نیز در تسریع اطلاع رسانی کمک شایانی به ما داشتند، برنامه‌های در دستور کار امسال متفاوت از سال‌های قبل بود که اجرای کارگاه‌های آموزشی، مشاوره‌ای و … با حضور اساتید مجرب با محوریت ازدواج آسان از جمله آنها بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.